Etusivu » Tiedotteet » Vapaa-aika » Kirami mukana Kevätmessuilla erikoisväreillä – suosikkipaljujen ja grillien ympärillä kaksi erilaista kylpyteemaa

Kirami Oy

Julkaistu: 04.04.2016 klo 09:00
Julkaisija: Kirami Oy

Kotimainen Kirami Oy esittelee Kevätmessuilla kaksi toivottua allasväriä. Suosittu kylpytynnyrimalli Comfort Cozy pukeutuu nyt valkoiseen ja siniseen. Lisäksi Kirami esittelee kevään erikoisvärin, pinkin sisäaltaan, jota on saatavilla rajoitetun ajan.

”Taloustutkimuksen raportin mukaan tyypillinen kylpytynnyrissä viihtyvä paljuttelija on 35–49-vuotias perheellinen, johtavassa asemassa tai yrittäjänä toimiva omakotiasuja Länsi-Suomesta. Tiedämme paljon asiakkaidemme laatuun ja ostamiseen liittyvistä odotuksista. Nyt haluamme keskustella asiakkaidemme kanssa paljujen muotoiluun, väreihin ja käytettävyyteen liittyvistä toiveista”, Kirami Oy:n toimitusjohtaja Mika Rantanen kertoo.

Kirami on koonnut messuille ulkovuoraukseltaan valkoisen ja sisäosaltaan pinkin kylpytynnyrin ympärille romanttiseen illanviettoon sopivan rekvisiitan. Mukana on Outstanding by Kirami -pihasisustusmalliston Freedom-ulkotuli. Rinnalla esiteltävän rouhean maskuliinisen tyylin kruunaa Kiramin Roasty Boss – järeän luokan grilli, joka täyttää vaativankin ruoanlaittajan toiveet. Kiramin osastoa reunustaa Triholdy, polttopuuvarastoksi, pöydänjaloiksi ja istutusaltaaksi muuntuva tilaelementti.

”Suomalaiset panostavat vahvasti kotien puutarhoihin ja mökkipihoihin tänäkin vuonna. Asiakkaat etsivät juuri heidän tyyleihinsä sopivia materiaaleja ja värejä. Maailmantilanteen turvattomuuden vuoksi kotimaan matkailu sekä Euroopan matkailu Baltiaan ja muihin Pohjoismaihin on kasvussa. Rentoutuminen ja räätälöinti korostuvat sekä sisustamisessa että matkustamisessa. Nämä trendit vauhdittavat myös kylpytynnyrien myyntiä”, sanoo Kirami Oy:n myyntipäällikkö Kalle Pakkala.

Kiramin uutuustuotteet löydät OmaMökki -messuilta 7.–10.4. Helsingin Messu­keskuksesta osastolta 7p59.

Lisätietoa: Toimitusjohtaja Mika Rantanen, mika.rantanen@kirami.fi, 045 676 9954.

Kirami Oy on vuonna 2001 perustettu perheyritys, joka tunnetaan korkealaatuisista kylpyaltaista ja kylpytynnyreistä. Kirami toimittaa vuosittain yli 4000 tynnyriä, minkä ansiosta yritys on Euroopan suurin paljujen valmistaja. Outstanding by Kirami -tuoteperhe laajentaa tuotevalikoimaa pihojen tilanjakajiin, grilleihin ja ulkotuliin.

www.kirami.fi

www.outstanding360.fi