Etusivu » Tiedotteet » Vapaa-aika » Kansainvälisessä Let´s Move For A Better World -hyväntekeväisyyskampanjassa mukana Suomesta 21 kuntokeskusta

Qicraft Finland Oy

Julkaistu: 01.03.2016 klo 12:15
Julkaisija: Qicraft Finland Oy

Technogymin kansainvälinen kilpailu haastaa kuntokeskukset taistelemaan lasten ja nuorten liikalihavuutta vastaan. Kampanja-aika on 1.–19.3.2016. Kuntokeskuksissa tehty aktiviteetti lasketaan MOVE-pistein. Kuntokeskus, joka kerää kansainvälisesti eniten pisteitä, saa lahjoittaa Technogymin laitteen paikalliseen kouluun tai monitoimitaloon. Suomen voittaja saa lahjoittaa 20 kpl Active Sitting -palloja, valitsemaansa kouluun. Vuonna 2015 Let´s Move For a Better World –haasteen voittaja oli Lady Line Rovaniemi, joka lahjoitti Active Sitting -pallot Napapiirin yläasteen koululle, Rovaniemelle.

Vuonna 2016 Let´s Move For A Better World -haasteessa on mukana 513 kuntokeskusta, joista 21 on Suomesta:

EasyFit Helsinki Club (Helsinki)
EasyFit Koivistonkylä (Tampere)
EasyFit Kokkola (Kokkola)
EasyFit Kotka (Kotka)
EasyFit Kouvola (Kouvola)
EasyFit Lauttasaari (Helsinki)
EasyFit Nokia (Nokia)
EasyFit Oulu–Eden (Oulu)
EasyFit Pitäjänmäki (Helsinki)
EasyFit Porvoo (Porvoo)
EasyFit Raahe (Raahe)
EasyFit Savonlinna (Savonlinna)
EasyFit Vaasa–Royal (Vaasa)
EasyFit Valkeakoski (Valkeakoski)
EasyFit Vuosaari  (Helsinki)
Hanhivaaran Liikuntakeskus (Salo)
Kuntokeskus Ote (Mikkeli)
LadyLine Rovaniemi (Rovaniemi)
Vocatum Kempele (Kempele)
Vocatum Kynsilehto (Oulu)
Vocatum Pirkkala (Pirkkala)

Tutustu kampanjaan tarkemmin tästä.

Lisätiedot:
Qicraft Finland Oy
Netta Järvinen
netta.jarvinen@qicraft.fi
p. 050 434 8139

Qicraft Finland Oy (y- tunnus: 1925207-2) toimittaa hyvinvointia ja terveyden ylläpitämistä edistäviä tuotteita ja kokonaisratkaisuja kuntokeskuksille, terveydenhuollon ja virkistystoiminnan sektorille, julkiselle sektorille, yritysliikuntaan ja kuluttajille.

Olemme kuntosalialan johtavien tuotemerkkien maahantuoja Suomessa, edustamamme tuotemerkit ovat Technogym ja Club Virtual. Pääkonttorimme sijaitsee Vantaan Aviapoliksessa.

Tarjoamme ainoana ammattimaisen kuntoilu- ja kuntoutusalan laitetoimittajana Suomessa ISO 9001 laatusertifioidun huolto- ja ylläpitopalvelun. Sertifikaatin piiriin kuuluvat kuntosalilaitteiden asennus, korjaushuolto- ja ylläpitohuoltopalvelut.

qicraft.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon