Etusivu » Tiedotteet » Vapaa-aika » IKEA Joulumallisto

IKEA Joulumallisto

Julkaistu: 02.10.2015 klo 12:49
Julkaisija: IKEA Oy

Yksi parhaista asioista joulussa on sen odottaminen. Joulutunnelmoinnin voi aloittaa IKEA-tavarataloissa ja nettikaupassa jo lokakuussa, kun VINTER 2015 -mallisto tulee myyntiin. Tämän vuotiseen joulumallistoomme kuuluu kahta eri tyyliä edustavia koristeita: perinteinen on entistä perinteisempää ja moderni entistä modernimpaa. Pastellisävyissä, muun muassa vaaleanpunaisena, hehkuvat joulupallot ovat uusi raikas tuulahdus joulukoristeluun.  Lisäksi VINTER-mallistosta löytyy tunnelmallisia valoja, kodikkaita tekstiilejä ja monenlaisia keittiötarvikkeita ihanien jouluherkkujen loihtimiseen – kaikki mitä tarvitset leppoisiin jouluvalmisteluihin.

Tarkemmat tiedot uutuustuotteista ja VINTER 2015-mallistosta sekä PDF-muotoiset lehdistöpaketit: www.IKEA.fi/pressroom

Joulumalliston valot, kuten kaikki valikoimassamme olevat valaisimet ja polttimot, ovat led-valoja. Led-valot säästävät energiaa jopa 85 % tavalliseen hehkulamppuun verrattuna.

Inspiroivaa joulunodotusta!

IKEA Viestintä

Kuvapyynnöt voi lähettää sähköpostiosoitteeseen: pr.finland@ikea.com

Lisätietoja: Heidi Azinur, Commercial PR Manager, Tel. +358 50 3033 888, heidi.azinur@ikea.com