Etusivu » Tiedotteet » Vapaa-aika » Hotelli Hullu Porolle ISO 9001 sertifikaatti

Hullu Poro Oy

Hotelli Hullu Porolle ISO 9001 sertifikaatti

Julkaistu: 11.12.2015 klo 19:29
Julkaisija: Hullu Poro Oy

LEHDISTÖTIEDOTE
Julkaisuvapaa heti

Hotelli Hullu Porolle ISO 9001 sertifikaatti

Päivikki Palosaaren Levillä omistama Hotelli Hullu Poro on saanut tunnustuksen pitkäjänteisestä laadunkehittämisestä, kun yrityksen laatujärjestelmälle myönnettiin ISO 9001-sertifikaatti. Sertifikaatilla voidaan osoittaa, että palvelut, johtamisjärjestelmät ja työntekijöiden osaaminen vastaavat kansainvälisiä ja kansallisia vaatimuksia.

ISO 9001-sertifikaatti on kolmannen osapuolen antama pätevä todiste, joka osoittaa yrityksen ponnistelevan laadun, turvallisuuden, kestävän kehityksen sekä toiminta-ja toimitusvarmuuden puolesta. Sertifikaatin myönsi Inspecta, joka on Suomen markkinajohtaja johtamisjärjestelmien sertifioinnissa.

”Kun prosessit ja taustatyöt on tehty kunnolla, voi yönsä nukkua rauhassa”, kertoo yrittäjä, toimitusjohtaja Päivikki Palosaari. ”Voimakkaiden sesonkivaihteluiden vuoksi on ensiarvoisen tärkeää, että toiminta on sujuvaa sekä asiakkaan että henkilöstön kokemana.”

”Työntekijöiden on helppo sisäistää yrityksen strategia ja toimintatavat, kun työohjeet on selkeästi laadittu ja laatua seurataan toiminnan joka tasolla”, täydentää laatupäällikkö, henkilöstöjohtaja Annukka Paksuniemi.

ISO sertifioinnilla on erityinen arvo matkailu -, hotelli- ja ravintola-alalla, jolla ISO 9001 sertifikaatteja myönnetään harvakseltaan.

_______________________________________________________________________________________________

Kuvassa: Yrittäneuvos Päivikki Palosaari, Hullu Poron laatuvalmentaja Anne Lukkarila, henkilöstöjohtaja Annukka Paksuniemi ja Media- ja ohjelmajohtaja Jonna Köngäs

Hullu Poro on aito lappilainen monipuolinen, joustava ja luotettava yritys, joka tuottaa hyvällä meiningillä asiakkailleen ainutlaatuisia elämyksiä. Hullu Poron omistaa Päivikki Palosaari.

Levi Center Hullu Poro on 400 pehmeää petiä, 1300 laadukasta kokouspaikkaa, 15 erityylistä ravintolaa, 4000 tunnelmallista ravintolapaikkaa, 90 hemmottelevaa hoitoa,90 huippuesiintyjää vuodessa.

HULLU PORON ARVOT
* LAPPILAINEN: kunnioitamme Lapin luontoa ja kulttuuria
INNOVATIIVINEN: kyseenalaistamme ja kehitämme alati uutta
* VASTUULLINEN: lunastamme lupauksemne