Etusivu » Tiedotteet » Vapaa-aika » Honda esittelee sarjan akkukäyttöisiä puutarhatyökoneita.

Oy Otto Brandt Ab

Honda esittelee sarjan akkukäyttöisiä puutarhatyökoneita.

Julkaistu: 04.12.2015 klo 15:36
Julkaisija: Oy Otto Brandt Ab

mwm_hme_0033tp_1_eb_cmyk-pieni

Honda laajentaa puutarhatyökonemallistoaan tuttujen polttomoottorilaitteiden ulkopuolelle ja tuo vuodelle 2016 Eurooppaan ensimmäistä kertaa sarjan akkukäyttöisiä laitteita.

Ensimmäisenä akkukäyttöisten laitteiden sarjassa esitellään akkukäyttöinen pensasleikkuri, trimmeri ja lehtipuhallin. Laitteiden sähkömoottorit ja akut toimittaa Chervon, yksi maailman johtavista sähkömoottoreiden ja akkujen valmistajista. Laitteet on saatavissa kahdella erilaisella akku- ja latauslaite-vaihtoehdolla.

Honda haluaa laajentaa puutarhalaitevalikoimaansa entistä paremmin modernia kuluttajaa puhuttelevaksi. Akkulaitteiden kysyntä on voimistumassa ja Honda  uskoo, että akkulaitteiden teknologia on nyt saavuttanut sellaisen tason, että kuluttajat voivat olla tyytyväisiä niin laitteiden suorituskykyyn kuin niiden käyttö- ja latausaikoihin.

Pierre Vallet, Honda Motor Europen Power Product –divisioonan johtaja toteaa: ”Vaikka monet asiakkaamme edelleen arvostavat bensiinikäyttöisten laitteittemme kestävyyttä, voimaa ja suorituskykyä, yhä useammat ovat alkaneet myös arvostaa akkulaitteiden käytön helppoutta. Siksi laitevalikoiman laajennus akkukäyttöisiin tuotteisiin oli Hondalle luonnollinen tapa palvella jo olemassa olevia asiakkaita ja samalla laajentaa asiakaskuntaa. Tämä on mielestämme juuri oikea hetki astua markkinoille. Akkukäyttöisten laitteiden kysynnän kasvaessa ja teknologian kehittyessä uskomme voivamme laajentaa mallistoamme edelleen.”

Hondan uusi akkulaitemallisto saapuu markkinoille kevään 2016 aikana. Tarkemmat laitetiedot ja aikataulut julkaistaan tammikuussa 2016.

Honda Power –tuotteet tuo maahamme Oy Brandt Ab.

Lisätietoja antaa

Markku Hämäläinen
Toimitusjohtaja - Managing Director
Tel. int. +358 207 757 203
Mob.     +358 400 411 698
Fax         +358 9 878 5276

Oy Brandt Ab
Tuupakantie 7B
FI-01740
www.brandt.fi

Lataa tuotekuvat tästä: http://media.brandt.fi?w=r_4dt_M

Oy Brandt Ab tuo maahan Honda-moottoripyöriä, -perämoottoreita, -mönkijöitä, -puutarhakoneita, -generaattoreita, -vesipumppuja, -lumilinkoja ja -paikallismoottoreita, Yanmar-meridieselmoottoreita, -perävetolaitteita ja -teollisuusmoottoreita, Arai-kypäriä, Ligier- ja Due-mopoautoja sekä Torqeedo-sähköperämoottoreita.

Oy Brandt Ab on osa vuonna 1905 perustettua Otto Brandt -konsernia, johon kuuluvat Oy Brandt Ab, TerhiTec Oy (Terhi- ja Silver-veneet), Polaris-maahantuoja Brandt-Polaris Oy sekä Suomen suurin vene-, moottoripyörä- ja mönkijätalo Bike & Boat World Oy.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki