Etusivu » Tiedotteet » Vapaa-aika » Hilpeä Yakuzi Pato valtaa Tiirikkalan

Julkaistu: 19.09.2014 klo 09:00
Julkaisija: OSG Viestintä Oy

Tiedote 19.9.2014

26. syyskuuta Tiirikkalan lavan varastaa positiivisuudestaan tunnettu instrumentaaliorkesteri Yakuzi Pato. Kuuden nuoren miehen muodostama rytmiorkesteri kuvaa saundiaan puhtaaksi musiikilliseksi evoluutioksi ilman rajoja.

Perjantaina 26.9. anniskelukahvila Tiirikkalassa nautitaan rennon, mutta musiikillisesti kunnianhimoisen Yakuzi Paton instrumentaalimusiikista. Länsirannikolta kotoisin olevien miekkosten yhtye perustettiin alun perin terapiaduoksi, mutta on vuosien varrella paisunut ja ehtinyt kasaamaan pari levyäkin. Ensimmäinen lätty näki päivänvalon vuonna 2011, ja seuraava on vuorossa syksyn 2014 aikana.

Turun ja Porin läänien pedanteimmista hipeistä koostuva yhtye valtaa Tiirikkalan kello 23 lähtien. Viiden euron hintaa vastaan yleisö saa nauttia kappaleista, joissa fiilistellään muun muassa akustisilla kitaroilla, bassoilla ja perkussioilla.

Iloista tunnelmaa on luvassa, sen lupaavat jo bändin omat sivutkin: ” Yakuzi on kolunnut kuppilan jos toisenkin, eikä koskaan ole yleisö jäänyt hymyttä”.

– Odotamme innolla näiden miesten keikkaa. Yakuzi Patolla on laaja fanikanta Turussa ja he tuovat mukanaan Tiirikkalaan ainutlaatuisen tunnelman, hehkuttaa Tiirikkalan ravintolapäällikkö Jarno Venho.

Tiirikkala tarjoaa musiikkiviihdettä yleisölleen joka viikonlopun perjantaina ja lauantaina. Esitykset alkavat klo 21 ja 23 välillä. Tarjolla on erityylistä musiikkia jazzista funkiin, bluesiin ja souliin.

Lisätiedot:

Jarno Venho

ravintolapäällikkö

jarno.venho@tiirikkala.fi

Anniskelukahvila Tiirikkala on tunnelmallinen kahvilabaari, jonne kaiken ikäiset ovat tervetulleita nauttimaan ruuasta, juomasta ja livemusiikista. Tiirikkala sijaitsee Turun Vähätorilla ja on auki viikon jokaisena päivänä.

Anniskelukahvila Tiirikkalan taustalla on Juomanlaskijaveljet Oy, joka on perustettu vuonna 2014.