Etusivu » Tiedotteet » Vapaa-aika » Hiihtoniilot tulevat taas – Oletko valmis?

Suomen Latu

Hiihtoniilot tulevat taas – Oletko valmis?

Julkaistu: 30.12.2014 klo 15:14
Julkaisija: Suomen Latu

Suomen Ladun Hiihtoniilot viilettävät jälleen laduilla. He tarjoavat apua kun suksi ei luista, ja tuovat hiihdon ilosanomaa koko kansalle. Hiihtoniilokampanja alkaa 1.1.2015 ja kestää hiihtokauden loppuun saakka.

Suomen Ladun Hiihtoniilot on erilainen hiihdon edistämiskampanja, jossa Hiihtoniiloiksi pukeutuneet vapaaehtoiset opastavat suomalaisia ja somelaisia hiihdon ihmeelliseen maailmaan. Hiihtoniilon tunnistat menneiden vuosikymmenten Karhu-piposta ja hipsterinsinisestä hiihtoanorakista.

Hiihdolla on pitopohjasuksista ja pikavoiteista huolimatta edelleen vaikean ja teknisen lajin maine. Suomen Ladun Hiihtoniilot pyrkivät tekemään hiihdon helposti lähestyttäväksi ja tuovat esiin sen parhaat puolet kuntoilu- ja retkeilyharrastuksena.

Suomen Ladun Hiihtoniilot päivystävät ympäri Suomea ladun varressa ja erilaisissa tapahtumissa. Hiihtoniilot järjestävät hiihto- ja voitelukouluja, hiihtoretkiä ja kannustavat ihmisiä hiihtämään. Tulevat tapahtumat voi tarkistaa Hiihtoniilojen Facebook-sivuilta sekä Suomen Ladun nettisivuilta. Facebookissa voi myös esittää Hiihtoniiloille kysymyksiä ja saada ajankohtaisia vinkkejä esimerkiksi hyvistä hiihtoreiteistä.

www.facebook.com/hiihtoniilot

Suomen Ladun Hiihtoniilot voit tavata pääkaupunkiseudulla, Hollolassa, Iisalmessa, Joensuussa, Jyväskylässä, Kotkassa, Kuopiossa, Lahdessa, Oulussa, Rovaniemellä ja Siilinjärvellä.

www.suomenlatu.fi/hiihtoniilot

Hanna Okkonen
aikuisliikunnan koordinaattori, Suomen Latu ry
hanna.okkonen@suomenlatu.fi

Panu Könönen
viestintä- ja markkinointipäällikkö, Suomen Latu ry
panu.kononen@suomenlatu.fi

Suomen Latu on suomalaisten liikuttamiseen ja ulkoilijoiden edunvalvontaan keskittynyt ulkoilujärjestö, johon kuuluu 78 000 jäsentä 216 yhdistyksessä.

www.suomenlatu.fi
www.facebook.com/suomenlatu