Etusivu » Tiedotteet » Vapaa-aika » H.A.B -Henri Aalto Band julkaisi ensimmäisen musikkivideonsa: I Wanna play

Light Tide Productions Oy Ltd

H.A.B -Henri Aalto Band julkaisi ensimmäisen musikkivideonsa: I Wanna play

Julkaistu: 13.10.2016 klo 14:30
Julkaisija: Light Tide Productions Oy Ltd

I Wanna play kiteyttää luomisen iloa ja tuskaa. Biisin keskiössä on soittamisen ilo. Energia joka herättää eloon, tekee elämän elämisen arvoiseksi. Valon ja ilon vieressä kulkee uhma, vaikeus luoda tilaa asioille jotka innostavat. Vaatimus eristäytyä muusta maailmasta voidaakseen kokea musiikiin lupaamaa riemua.

Videon toteutti Samuel Glassar. ”Teen mielelläni monimutkaisia kuvauksia, mutta tässä olen seurannut melko pelkistettyä linjaa.“ H.A.B - Henri Aalto Band raivaa tilaa soittimille, jättää laulun pois jotta kuvat voivat syntyä kuulijoiden päässä vapaasti. I Wanna play Video alleviivaa soittamista. Kaikki tulee punaisesta, mustasta, pianosta, bassosta, kitaroista ja rummuista. Musiikki vie tarinaa eteenpäin. “Ei se muuta tarvitse”, Glassar selventää.

Vaasalainen H.A.B - Henri Aalto Band on uusi nimi suomalaisessa ArtRock kentässä. Bändissä soittavat Johnny Nordström, Mikael Skogberg, Patrik Björni, John Franzén ja Henri Aalto. Kaikki kappaleet ovat Henri Aallon säveltämiä. Bändi tähtää kansainvälisille markkinoille. Avauskeikka soitetaan 22.10. Saksassa.

I Wanna Play: https://youtu.be/ysC08FOxHug

Lisätiedot:

Light Tide Productions Oy Ltd

Johanna Aalto

sales@Ltprod.com

+358 400 909 333

Light Tide Productions Oy Ltd on vuonna 2015 perustettu musiikkituotanto- ja verkkokauppayritys. Yritys edustaa pääasiassa H.A.B – Henri Aalto Bandia. Promootio Keski-Eurooppaan on alkanut ja seuraava askel on saada musiikkikontaktit myös Aasiaan ja Yhdysvaltoihin. Musiikkituotannon lisäksi yrityksellä on silkkituotteisiin ja lasten puuleluihin keskittynyt kansainvälinen verkkokauppa Laughing Milla.