Etusivu » Tiedotteet » Vapaa-aika » Föli-kortilla kanta-asiakasetuja paikallisissa yrityksissä

Turun seudullinen joukkoliikenne

Föli-kortilla kanta-asiakasetuja paikallisissa yrityksissä

Julkaistu: 28.08.2015 klo 08:00
Julkaisija: Turun seudullinen joukkoliikenne

Matkakortin käytön kanta-asiakaskorttina mahdollistava Kliento-palvelu laajenee perjantaina 28.8. Turun seudulle. Turun seudun joukkoliikenne on sopinut palvelun aloittamisesta tähän asti pääkaupunkiseudulla toimineen Kliento Oy:n kanssa. Yhteistyön myötä Fölin-kortit toimivat kanta-asiakaskorttina Turun alueen kivijalkaliikkeissä ja ravintoloissa. Palvelun piirissä on jo useita suosittuja paikallisia yrityksiä.

Kliento tarjoaa helpon tavan kerätä kanta-asiakasetuja paikallisissa suosikkiyrityksissä. Matkakortilla voi välittömästi tunnistautua kanta-asiakkaaksi missä tahansa palveluun kuuluvassa liikkeessä. Mukana olevat Kliento-yritykset tarjoavat asiakkailleen jokainen erilaisia etuja palveluidensa käytöstä. Matkakortti voi toimia esimerkiksi lounaspassina tai sillä voi lunastaa vaihtuvia kanta-asiakasetuja ja kerätä palkintoihin oikeuttavia pisteitä. Palvelua voi käyttää myös erillisellä Kliento-kortilla.

“Me Klientolla halusimme kehittää elintilastaan kamppailevia kivijalkayrityksiä ja kaupunkilaisia yhdistävän palvelun. Parempi palvelukokemus ja toistuvista asioinneista palkitseminen kannustavat asioimaan pikkuliikkeissä useammin. Matkakortti puolestaan kulkee monilla jatkuvasti mukana ja näin siitä saadaan enemmän hyötyä kaikille”, Klienton toimitusjohtaja Jukka Meklin.

Kliento-palvelun piiriin kuuluu monentyyppisiä yrityksiä ravintoloista kauneusalan yrityksiin. Turussa on mukana jo useita suosittuja ravintoloita ja kahviloita sekä kampaamoita ja erikoistavaraliikkeitä.

“Haluamme tarjota Fölin matkakorttiasiakkaille lisäarvoa bussimatkustamisen lisäksi. On hienoa, että Föli-kortilla saa erilaisia kanta-asiakasetuja. Turun seudun joukkoliikenteen kannalta sopimus Klienton kanssa on myös päänavaus yritysyhteistyöhön, jota pyrimme jatkossa lisäämään”, toteaa Turun seudun joukkoliikenteen kehityspäällikkö Seppo Kemppainen.

Samaan aikaan Turun kanssa Kliento Oy:n palvelu laajenee myös Tampereelle.

Kliento Oy, toimitusjohtaja Jukka Meklin 050 486 7161
Turun seudun joukkoliikenne, kehityspäällikkö Seppo Kemppainen 050 559 0591

www.kliento.net
www.föli.fi

Turku, Kaarina, Raisio, Naantali, Lieto ja Rusko muodostavat yhtenäisen joukkoliikennealueen, Turun seudun joukkoliikenne Fölin. Fölin alueella on voimassa tasataksa, eli hinta on sama matkan pituudesta riippumatta. Koko alueella on voimassa samat liput, hinnat ja alennusryhmät.

www.foli.fi