Etusivu » Tiedotteet » Vapaa-aika » Finnmatkat tarjoaa lisälentoja maakunnista syyslomille – Suora lomalento Kajaanista!

Finnmatkat

Julkaistu: 21.07.2015 klo 10:15
Julkaisija: Finnmatkat

Tänä syksynä maakunnista pääsee Turkin lämpöön entistä helpommin. Suomen suurin matkanjärjestäjä Finnmatkat tarjoaa suoria lisälentoja Kuopiosta, Oulusta ja ensimmmäistä kertaa myös Kajaanista.

Syyslomaviikot ovatkin olleet jo lähes loppuunmyytyjä. Nyt Finnmatkat on kuitenkin onnistunut löytämään muutamia lisälentoja maakunnista lokakuun puoleenväliin Turkin Antalyaan.

-On hienoa, että olemme saaneet lisälentoja maakuntiin, sillä sateinen ja viileä kesäsää on saanut suomalaiset varaamaan syyslomamatkoja vilkkaaseen tahtiin, kertoo Finnmatkojen optimoinnista ja kapasiteetista vastaava Antti Mäkelä.

Huomion arvoista on myös se, että ensi talvenkin matkoja myydään jo ennätysvauhtia. Erityisesti joulun ajan matkat ovat kysyttyjä, sillä monet haluavat matkustaa lämpimään pyhien aikaan ja nauttia joululomista palmujen katveessa.

Arviolta 35 000 suomalaista viettää tänä vuonna syyslomaa valmismatkalla etelän auringossa. Syyslomalaisten suosituimmat kohteet ovat Turkki, Kreikka ja Kanarian saaret.

Syyslomien lisälennot:

10.10.2015, Kuopio-Antalya

18.10.2015, Oulu-Antalya

17.10.2015, Kajaani-Antalya, Uutuus!

Lisätietoja: Finnmatkat, viestintäpäällikkö Julia Melnik p. 030 360 304

Oy Finnmatkat Ab on Suomen suurin matkanjärjestäjä, ja se järjestää vuosittain noin 260 000 valmismatkaa. TEMA on Finnmatkojen kulttuuriin ja luontoon erikoistunut kiertomatkajärjestäjä. Finnmatkat kuuluu Pohjoismaiden johtavaan matkanjärjestäjäkonserniin TUI Nordiciin. Se on osa Lontoon pörssissä noteerattua maailman suurinta matkailukonsernia, TUI Groupia, jolla on vuosittain yli 30 miljoonaa matkustajaa 31 maasta.