Etusivu » Tiedotteet » Vapaa-aika » EMMA vastaanotti miljoonannen kävijänsä

EMMA vastaanotti miljoonannen kävijänsä

Julkaistu: 22.01.2015 klo 13:24
Julkaisija: EMMA - Espoon modernin taiteen museo

EMMA - Espoon modernin taiteen museo otti torstaina 22.1.2015 vastaan miljoonannen kävijänsä. EMMAn miljoonas kävijä oli espoolainen Juhani Luukkonen, joka saapui EMMAan yhdessä vaimonsa Auli Luukkosen kanssa.

Museonjohtaja Pilvi Kalhaman kukituksella, EMMA-klubin jäsenyydellä sekä EMMA Shopin tuotepalkinnolla palkittu Juhani Luukkonen kertoi olevansa vaimonsa kanssa aktiivisia kulttuurin kuluttajia. EMMAssa he olivat vierailleet usein jo asuessaan Kirkkonummella, mutta tuoreen Westendiin muuttonsa johdosta he uskoivat vierailujensa edelleen lisääntyvän. Kuvataiteen ohella Luukkosilla on tapana käydä teatterissa ja konserteissa.

Lehdistökuvia tilaisuudesta: http://kuvat.emma.museum/kuvat/Lehdistokuvat-Press/Miljoonas+k%C3%A4vij%C3%A4/

Salasana: emmamuseum

Esa Takala, markkinointi- ja viestintäpäällikkö, EMMA.
esa.takala@emma.museum, p.043 825 0021

EMMA - Espoon modernin taiteen museo on yksi Suomen merkittävimmistä taidemuseoista. EMMAn näyttelytilat on jaettu Saastamoisen säätiön taidekokoelman sekä vaihtuvien näyttelyiden kesken. EMMAn kokoelma- ja näyttelytoiminta profiloituu kotimaiseen ja kansainväliseen modernismiin, nykytaiteeseen sekä designiin. EMMA sijaitsee Espoon Tapiolassa Näyttelykeskus WeeGeellä.