Etusivu » Tiedotteet » Vapaa-aika » EMMA Shopin oma tuoteperhe laajenee kotimaisella lastentuotteella ja palkitulla designillä

EMMA - Espoon modernin taiteen museo

Julkaistu: 29.10.2014 klo 15:55
Julkaisija: EMMA - Espoon modernin taiteen museo

Espoon modernin taiteen museo EMMAssa esillä ollut Pekka Jylhän teos Vavisten ja kunnioittaen (2005) on suuren suosionsa ansiosta päätynyt jälleen uuteen tuotteeseen. Jänis ihastuttaa nyt lastenessuissa, joita on myynnissä kahdessa eri koossa, 3- ja 6-vuotiaille lapsille. Jänis-essut ovat 100 % kotimaista tuotantoa.  Suunnittelusta on vastannut vainio.seitsonen Helsingin Vallilasta ja ompelusta Tikkitakomo Kuopiosta. Kankaan on painanut Printscorpio Oy Aitoolta. Jänis-essu on loistava lahjavinkki pienille taiteilijoille.

Pekka Jylhän teos päätyi sisustuksen maailmaan ensimmäisen kerran jo toukokuussa 2014, kun uusiutuneen EMMA Shopin ja sen omien tuotteiden joukossa nähtiin Kotonadesignin magneettitaulu, joka oli niin ikään kuvitettu teoksesta tutulla jäniksellä. Elokuussa valikoima täydentyi Dog Designin suunnittelemalla jänis-tyynyllä.

EMMA houkuttelee yleisöjä paikalle myös sateisina päivinä. Dog Designin suunnittelemat Triangel- ja Funktio-sateenvarjojen graafiset kuviot pohjautuvat WeeGee-talon arkkitehtuuriin. Laadukas ja tuulenkestävä sateenvarjo avautuu automaattisesti napinpainalluksella. EMMA-sateenvarjot valmistaa saksalainen FARE. FARE on tunnettu laadukkaista sateenvarjoista, jotka kestävät tavallisia halpavarjoja pidempään ja tuottavat iloa käyttäjänsä arkeen. FAREn varjot ovat myös voittaneet useita muotoilupalkintoja kuten Red dot ja PromoFritz -palkinnot.

Jänisessut sekä sateenvarjot ovat osa Espoon modernin taiteen museon EMMAn toukokuussa 2014 lanseeraamaa uniikkia omaa tuoteperhettä, joita on saatavilla museokauppa EMMA Shopissa sekä sen verkkokaupassa.

Verkkokaupan osoite: http://shop.emma.museum/

Iisa Johansson, museokauppavastaava, EMMA Shop iisa.johansson@emma.museum p. 046 877 3028

Tuote- ja pressikuvat: http://kuvat.emma.museum/kuvat/Lehdistokuvat-Press/EMMA-Shop/
Salasana: emmamuseum

EMMA Shop sijaitsee näyttelykeskus WeeGeellä, Espoon Tapiolassa. EMMA Shopin toiminnan tavoitteena on antaa museokävijöille uusia näkökulmia museoiden näyttelysisältöihin ja syventää asiakkaiden museokokemusta ja palvella näin kävijöitä entistä paremmin. Jokainen ostos tukee EMMAn toimintaa. EMMA Shop on avoinna näyttelykeskus WeeGeen aukioloaikoina.

EMMA - Espoon modernin taiteen museo on yksi Suomen merkittävimmistä taidemuseoista. EMMAn näyttelytilat on jaettu Saastamoisen säätiön taidekokoelman sekä vaihtuvien näyttelyiden kesken. EMMAn kokoelma- ja näyttelytoiminta profiloituu kotimaiseen ja kansainväliseen modernismiin, nykytaiteeseen sekä designiin. EMMA sijaitsee Espoon Tapiolassa Näyttelykeskus WeeGeellä.