Etusivu » Tiedotteet » Vapaa-aika » DEVIreg Touch – päivitä sähköisen lattialämmityksen ohjaus nykyaikaan

Oy Danfoss Ab

DEVIreg Touch – päivitä sähköisen lattialämmityksen ohjaus nykyaikaan

Julkaistu: 26.08.2014 klo 08:45
Julkaisija: Oy Danfoss Ab

Tarkan säätöpiirin ja edistyksellisten toimintojen ansiosta Devireg™ Touch termostaatin avulla voidaan saavuttaa jopa 12% energiasäästö vanhaan termostaattiin nähden.

Kosketusnäytöllinen DEVIreg™Touch on yhteensopiva useimpien markkinoilla olevien termostaattien antureiden kanssa. Näin ollen voit vaihtaa DEVIreg™ Touchin lähes minkä tahansa termostaatin tilalle anturia vaihtamatta.

Devireg™ Touch termostaatin ohjatun käyttöönoton avulla termostaatin käyttöönotto on helppoa ja nopeaa. Kuuden perusasetuksen jälkeen termostaatti on valmis käyttöön – nykyaikaista ja helppoa.

- DEVIregTM Touch termostaatin vaihtaminen olemassa olevaan sähköiseen lattialämmitysjärjestelmään on todella helppoa. Säädin on myös yhteensopiva useimpien peitelevyjen kanssa. Näin ollen sen saa halutessaan asennettua myös olemassa olevan termostaatin paikalle tyylin rikkoutumatta, kertoo Jaakko Kurvinen, Sales Director.

Kopiointikoodin avulla voit kopioida asetukset termostaatista toiseen. Koodin avulla voit myös luoda asetukset internetpohjaisessa konfigurointi työkalussa ja syöttää sen jälkeen termostaattiin asetuksesi.

Kodin omistajien keskuudessa teetetyn tutkimuksen mukaan säädin on todistetusti erittäin energiatehokas valinta. DEVIreg Touch™ päihittää muut markkinoilla olevat ratkaisut mahdollistaen jopa 12 prosentin säästöt energiankulutuksessa –sisäänrakennettujen energiansäästöominaisuuksien avulla. Devireg Touch™ sisältää useita toiminnallisuuksia sähkölaskun pienentämiseksi. ”Avoimen ikkunan tunnistus” –toiminnon avulla vältetään turha lämmittäminen tuuletuksen aikana. Lisäksi edistyneillä ajastustoiminnoilla voidaan termostaattiin ohjelmoida matalammat ylläpitolämpötilat ajanjaksoille jolloin asunnossa ei oleskella.

Saatavilla kolmessä eri värissä – helppo asentaa minne vain. Modernin muotoilun ja tyylikkäiden värien lisäksi DEVIreg Touchin kaksiosainen rakenne mahdollistaa sen asentamisen miltei kaikkiin markkinoilla oleviin kehysjärjestelmiin. Saatavilla olevat värit ovat musta, kirkkaanvalkoinen ja valkoinen.

DEVIregTM Touch on kehitetty yhdessä alan ammattilaisten ja loppukäyttäjien kanssa. - Yhteistyö asentajien ja asiakkaiden kanssa johti kehittämään säätimen, joka on selkeä, kosketusnäytöllinen ja helppo hallita, kertoo Jaakko Kurvinen.

Halutettasi lisätietoa ota yhteyttä:

Oy Danfoss Ab, Danfoss Lämpö

Jaakko Kuvinen, Sales Director

Sähköposti: jaakko.kurvinen@danfoss.fi

Faktoja DEVIregTM Touch säätimestä:

• DEVIregTM Touch on moderni, ohjelmoitava sähköisen lattialämmityksen säädin, jota valmistaa DEVI, maailman johtava lattialämmitysjärjestelmien tuottaja.

• DEVIregTM Touchissa on 2” kosketusnäyttö, joka on helppokäyttöinen. Valittavissa yli 30 eri kieltä.

• Värivaihtoehdot: musta, valkoinen ja kirkkaanvalkoinen

• Dokumentoidut tutkimustulokset, joiden mukaan DEVIreg Touchilla saavutettiin jopa 12 prosentin säästöt energiankulutuksessa verrattuna markkinoiden muihin ratkaisuihin.

• Joustava ajastinohjelma

• Yhteensopivuus markkinoiden yleisimpien antureiden ja peitelevyjen kanssa – helpottaa asennusta.

• 5 vuoden tuotetakuu

• touch.devi.fi nettisivuilla virtuaalinen 1:1 termostaatti – kokeile miten helppoa!

• DEVI –sovellus

Käy tutustumassa lämmönsäätimeen kokeilemalla 1:1 virtuaalista säädintä osoitteessa www.touch.devi.fi ja huomaat miten helppoa sen käyttäminen on.

Danfoss on maailman johtavin yritys mekaanisten ja elektronisten komponenttien tutkimuksessa, tuotekehityksessä sekä tuotannossa. Oy Danfoss Ab on globaalisti toimivan tanskalaisen Danfoss-konsernin Suomen myyntiyhtiö.

Tuotteemme ovat oleellinen osa jokaista päivää niin kodeissa, työpaikoilla kuin teollisuudessa. Ne parantavat elämisen laatua ja edistävät ympäristön hyvinvointia säästäen energiaa asuin- ja toimistorakennuksissa.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki