Etusivu » Tiedotteet » Vapaa-aika » Cedercreutz Arkkitehdit suunnittelee Hangon Tehtaanniemen vapaa-ajan asunnot

Cedercreutz Arkkitehdit suunnittelee Hangon Tehtaanniemen vapaa-ajan asunnot

Julkaistu: 03.06.2014 klo 08:00
Julkaisija: Regatta Resorts Oy

Cedercreutz Arkkitehdit on valittu suunnittelemaan Hangon Tehtaanniemen vapaa-ajan asunnot. Arkkitehdit Tuua ja Sebastian Cedercreutz ovat tunnettuja korkeatasoisista asuntoprojekteista sekä monipuolisesta osaamisestaan asuinympäristöjen suunnittelussa. Hanko on merta rakastavalle arkkitehtipariskunnalle tärkeä paikka.

Cedercreutzien tekemä luonnossuunnitelma sisältää 43 korkeatasoista asuntoa kolmessa talossa. Kaikissa asunnoissa on yksilöllinen ilme, terassi ja esteetön merinäköala. Pienimmät asunnot ovat 53 neliömetriä ja suurimmat, kattoterasseilla varustetut kolmannen kerroksen asunnot 156 neliömetriä.

Sebastian Cedercreutz puh. 040 531 31 01
Cedercreutz Arkkitehdit
www.cedark.fi

Risto Kyhälä puh. 0400 99 88 00
Regatta Resorts Oy
www.regattaresorts.fi

Regatta Resorts Oy on yksityisesti omistettu kehitysyhtiö, joka toteuttaa Hankoon laajan vapaa-ajan kiinteistöhankkeen. Projekti käsittää Tehtaanniemen ja Kuningattarenvuoren alueet, ja rakennusoikeutta on yhteensä yli 20 000 kerrosneliömetriä.