Etusivu » Tiedotteet » Vapaa-aika » Belgia-Suomi -ottelu nähtävissä ilmaiseksi Viaplayssa – studiossa asiantuntijoina Simo Valakari ja Shefki Kuqi

Viaplay/Viasat

Julkaistu: 31.05.2016 klo 14:29
Julkaisija: Viaplay/Viasat

Hyviä uutisia futisfaneille! Viaplay näyttää keskiviikon Belgia-Suomi –ottelun ilmaiseksi Viaplay-palvelussa. Suomen jalkapallon A-maajoukkueen eli Huuhkajien ottelu näytetään nyt ensimmäistä kertaa Viaplay-palvelussa. Tätä juhlistetaan avaamalla ottelu katsottavaksi ilmaiseksi kaikille urheilun ystäville Viaplayssa.

Ottelua alustetaan studiolähetyksellä klo 21.15 alkaen. Studiossa nähdään asiantuntijavieraina Simo Valakari ja Shefki Kuqi. Studiota isännöi Ville Klinga ja selostuksesta vastaa Ville Kuusinen.

Belgia – Suomi –ottelu on nähtävissä ilmaiseksi Viaplayssa kaikille palveluun kirjautuneille. Kirjautuminen ei edellytä tilausta eikä sido tilaukseen. Lisätietoja 1.6. Belgia – Suomi –ottelun ilmaiskatselusta osoitteessa asiakaspalvelu.viaplay.fi/vapaakatselu. Ottelu on nähtävissä myös Viasat Sport Finland –kanavalla kaikille Viasat Sport tai Viasat Kulta –paketin tilaajille.

Viaplay ja Viasat ovat panostaneet viime aikoina vahvasti kansainväliseen huippujalkapalloon. Viasatin urheilukanavilla ja Viaplay-palvelussa on oikeudet Mestarien liigan, Valioliigan, La Ligan, Serie A:n, Ligue 1:n, FA Cupin ja Saksan cupin lähetyksiin. Kesäkuussa pelattava Copa América näkyy sekin Viasatilla ja Viaplayssa.

Tulevat jalkapallolähetykset Viaplayssa ja Viasatilla:

1.6. Belgia – Suomi, klo 21.15 Viaplay ilmaiskatselu & Viasat Sport Finland
2.6. Englanti – Portugali, klo 21.40 Viaplay & Viasat Sport Finland
4.6. Ranska – Skotlanti, klo 21.55 Viaplay & Viasat Sport Finland
6.6. Italia – Suomi, klo 21.15 Viaplay & Viasat Sport Finland
4.-27.6. Copa América Centenario, Viaplay & Viasat Sport Finland

Erika Miramo, PR Manager, Viaplay Finland & Viasat Finland
erika.miramo@viaplay.com

Modern Times Group (MTG) ja Viasat Finland Oy

Oy Viasat Finland Ab on osa kansainvälistä, kuudessa maanosassa toimivaa Modern Times Group (MTG) mediakonsernia, johon kuuluu maksu- ja ilmaistelevisioita, radioita, online-palveluita ja tuotantoyhtiöitä. MTG:n Viasat Broadcastingiin kuuluu ilmais- ja maksutelevisiokanavia, jotka ovat saatavilla Viasatin oman satelliitin kautta, televisiolähetysverkoissa (kaapeli, satelliitti ja IPTV) ja netissä. Modern Times Group on kasvuyritys ja se on listattu Tukholman Nasdaq OMX -pörssissä.

Suomessa Viasat lähettää kanavapakettejaan oman satelliitin kautta sekä kaapeli- ja laajakaista-tv- ja antenni tv -lähetyksinä. Suomessa Viasat aloitti lähetykset vuonna 1996. Lisätietoja www.viasat.fi

Viaplay

Viaplay on Pohjoismaiden johtava televisio-ohjelmien, elokuvien ja urheilun suoratoistopalvelu. Viaplay tarjoaa uusimmat tv-sarjat, tuhansia suosittuja elokuvia ja lisäksi huippu-urheilua suorina lähetyksinä. Viaplay on saatavilla Internetiin yhdistettävien laitteiden, kuten tietokoneiden, älypuhelimien, tablettien, Smart TV-televisioiden, Apple TV:n, Chromecastin, Viasatin digiboksien sekä Xbox 360- ja Playstation 3 ja Playstation 4 -pelikonsolien kautta. Lue lisää osoitteessa www.viaplay.fi