Etusivu » Tiedotteet » Vapaa-aika » Bailamamat ohjeistavat naiset kohti nautintoa – Squeeze-kotitreenien avulla

Bailamama Finland Oy

Bailamamat ohjeistavat naiset kohti nautintoa – Squeeze-kotitreenien avulla

Julkaistu: 25.09.2015 klo 10:15
Julkaisija: Bailamama Finland Oy

Suomalainen Bailamama on terveysliikuntakonsepti, joka keskittyy harjoittamaan lantionpohjalihaksia ja auttaamaan naisia voimaan hyvin, elämänkaaren jokaisessa vaiheessa. Vuonna 2013 lanseeratut Bailamama-ryhmäliikuntatunnit ja vuoden 2015 alussa julkaistu Pysy Tiukkana –kirja, ovat saaneett rinnalleen Squeeze-kotitreenit.

Nyt saat ammattilaiset, Bailamamat, kotiisi ohjaamaan naisen tärkeimmän lihastreenin. Squeeze-harjoitusten avulla pidät ryhtisi hyvänä, selkäsi vetreänä, pikkuhousut kuivana ja nostat nautintosi huipulle! Squeeze-kotitreenejä on kolmelle eri kohderyhmälle, naisen kaikkien tärkeimmissä elämänvaiheissa;  4Venus, 9Months ja 2Baby.

4Venus – kaikille naisille, iästä riippumatta
4Venus-harjoitukset kiinteyttävät ja parantavat lantionpohjalihastenvoimaa. Ryhti ja virtsanpidätyskyky parantuu, sekä seksuaalinen nautinto voimistuu.

9Months – raskauden jokaiseen vaiheeseen
9Months-harjoitukset valmistavat äitiä tulevaan synnytykseen ja auttavat jo valmiiksi palautumaan synnytyksestä paremmin.

2Baby – yhteinen harrastus äidille ja vauvalle
2Baby-harjoitukset tukevat vauvan motorista ja emotionaalista kehitystä sekä auttavat äitiä palautumaan tehokkaammin synnytyksestä.

Squeeze-kotitreenit yhdistävät liikunnan terveyshyödyt ja seksuaalisen nautinnon. Voit jumpata missä ja milloin vain, sekä kenen kanssa tahansa. Ainoa vaara treeneissä on, että halut heräävät!

Emilia Ek puh. 044 210 0681 emilia.ek@bailamama.fi ja
Maija Kiljunen maija.kiljunen@bailamama.fi
Bailamama Finland Oy www.bailamama.fi

Kaikille naisille suunnattu Bailamama® terveysliikuntakonsepti on perustettu vuonna 2011. Sen perustajat ovat Maija Kiljunen ja Emilia Ek.

Maija Kiljunen on fysioterapeutti, joka on tehnyt töitä lantionpohjantoimintahäiriöistä kärsivien naisten kanssa, sekä hoitanut paljon tuki- ja liikuntaelin asiakkaita omalla vastaanotollaan. Emilia Ek on kätilö, joka on työskennellyt suomen suurimmassa naisten sairaalassa Naistenklinikalla useita vuosia kätilönä.

Bailamama on saanut alkunsa ystävyydestä ja halusta luoda liikuntamaailmaan jotain erilaista. Lantionpohjalihasten tekeminen on mielletty usein tylsäksi ja jäänyt oman harjoittelun varaan ja tästä syystä monesti naiset ovat jättäneet lantionpohjalihastreenin kokonaan tekemättä. Nämä lihakset ovat myös usein melko vaikea hahmottaa ja siksi kunnollinen ohjaus lihasten löytämiseksi on tärkeää.