Etusivu » Tiedotteet » Valokuvaus » Uusi Adobe Digital Publishing Solution -ratkaisu tuo sovelluskehityksen markkinointiosastoille

Adobe

Julkaistu: 30.07.2015 klo 09:00
Julkaisija: Adobe

Adobe Digital Publishing Solutionin ansiosta markkinointi- ja suunnitteluosastot voivat kehittää ulkoasultaan ja sisällöltään edukseen erottuvia sovelluksia älypuhelimille ja tableteille.

Adobe Digital Publishing Solution (DPS) on Adobe Digital Publishing Suiten seuraava sukupolvi, jonka ansiosta sovellusten suunnittelu helpottuu entisestään. DPS:n avulla yritykset ja oppilaitokset voivat antaa markkinointihenkilöstölleen ja suunnittelijoilleen tilaisuuden luoda kiinnostavia sovelluksia ilman koodausta. DPS soveltuu niin sisäisesti käytettävien sovellusten kuin sovellusmyyjän kautta laajempaan levitykseen tarkoitettujen sovellusten kehittämiseen.

”Uuden Adobe Publishing Solutionin ansiosta sisällöltään laadukkaiden mobiilisovellusten kehittäminen on helpompaa, ja brändi pääsee erottumaan kilpailijoista. Markkinointi- ja suunnitteluosasto tuntevat brändin yleensä parhaiten, joten on vain järkevää, että sovelluskehitys siirtyy heille”, sanoo Jes Schyum, Adobe Nordicin viestintäpäällikkö.

Hyödyllisiä uusia ominaisuuksia
Adobe DPS tulee saataville itsenäisenä tuotteena. Lisäksi se tulee olemaan oleellinen osa vuoden 2015 Creative Cloud for Enterprise -versiota sekä Adobe Experience Manager (AEM) Apps -alustaa, joka on osa Adobe Marketing Cloud -palvelua.

Uusin ja paranneltuihin ominaisuuksiin lukeutuu:

• Jatkuva julkaiseminen. Jatkuva uuden sisällön tarjonta saa käyttäjät palaamaan yhä uudelleen DPS-sovellusten pariin. Yhteensopivuus AEM-järjestelmien, sisällönhallintajärjestelmien, kuten Drupalin ja Wordpressin, sekä Adoben ja muiden kehittäjien HTML-pohjaisten suunnittelutyökalujen kanssa antaa brändeille mahdollisuuden hallita sisältöä. Lisäksi DPS tukee InDesign CC -ohjelmaan perustuvia työprosesseja.
  • Kiinnostavat kokemukset. Adobe DPS:n avulla kehitetyt sovellukset tuovat käyttäjille kiinnostavaa sisältöä ainutlaatuisella tavalla. Uusi collections-toiminto lajittelee sisällön ja tuo sen iOS-, Android- ja Windows-järjestelmiin perustuviin älypuhelimiin ja tabletteihin. DPS tarjoaa myös käyttäjien hankkimiseen ja säilyttämiseen palveluja, kuten push-ilmoitukset, sovelluksen sisäisen viestijärjestelmä, sisällön intuitiivinen haku ja selaaminen sekä integroituminen sosiaalisiin verkostoihin.
  • Mittaaminen ja sijoitetun pääoman tuotto (ROI). Adobe Marketing Cloudin tehokkaat Adobe Analytics -työkalut keräävät dataa ja analysoivat käyttäytymistä, kuten käyttäjien palaamista ja tavoitepolun toteutumista. Adobe DPS tukee myös erilaisia sovellusten maksuvaihtoehtoja.
  • Liiketoiminnalle suunniteltu. Adobe DPS -ratkaisussa on uusi, yritystason tilienhallintajärjestelmä, joka mahdollistaa ylläpito-oikeuksien antamisen kaikille sovelluksen kehityksessä mukana oleville.

DPS-sovelluksia ladattu yli 315 miljoonaa kertaa
Adobe DPS -ratkaisusta on tulossa sovelluskehityksen standardi. DPS Beta -version tultua saataville 17.6. tuhannet johtavien toimistojen ja brändien suunnittelijat ilmoittautuivat testaamaan tuotetta kahden ensimmäisen viikon aikana.

Adobe Publishing Solutionin vuonna 2010 tapahtuneen lanseerauksen jälkeen on julkaistu jo yli 6 700 sovellusta. Sovelluksia on ladattu digitaalisille laitteille yli 315 miljoonaa kertaa, ja 75 miljoonaa yksittäistä käyttäjää yli 244 maasta on viettänyt DPS-sovellusten parissa 173 miljoonaa tuntia.

Saatavuus
Adobe Publishing Suite on saatavilla itsenäisenä tuotteena, Creative Cloud for Enterprisen lisänä tai osana Adobe Experience Manager -sovellusta. Adobe Digital Publishing Suiten olemassa olevat asiakkaat saavat Adobe Digital Publishing Solutionin käyttöönsä osana voimassa olevaa käyttöoikeuttaan. Lisätietoja ja ilmainen 30 päivän kokeilu löytyvät täältä.

Voit lukea lisää DPS-ratkaisusta Adoben DPS-blogista, Twitter-tililtä ja Facebookista.

Adobe Digital Publishing Solution
Uusi Adobe Digital Publishing Solution mahdollistaa näyttävien mobiilisovellusten luomisen ilman koodaamista. DPS-mobiilisovellusten avulla yritykset voivat herättää kiinnostusta, sitouttaa asiakkaitaan ja hyödyntää joustavia julkaisuvaihtoehtoja. Näin yritykset voivat ylläpitää jatkuvaa yhteyttä käyttäjiin ja saada aikaan mitattavissa olevaa liiketoiminta-arvoa. Lisätietoja: www.adobe.com/go/dps.

Lisätietoja antavat:

Adobe Systems Nordic
Jes Schyum
jes.schyum@adobe.com

Hill+Knowlton Strategies
Sami Stormbom
sami.stormbom@hkstrategies.com

Adobe muuttaa maailmaa digitaalisilla kokemuksilla. Lisätietoja: www.adobe.com/fi

© 2015 Adobe Systems Incorporated. All rights reserved. Adobe and the Adobe logo are either registered trademarks or trademarks of Adobe Systems Incorporated in the United States and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.