Etusivu » Tiedotteet » Valokuvaus » Tarkkoja kuvia ja 4K-videota Samsung NX500 -kameralla

Samsung Electronics Nordic

Tarkkoja kuvia ja 4K-videota Samsung NX500 -kameralla

Julkaistu: 06.02.2015 klo 08:00
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

Kompaktissa NX500 järjestelmäkamerassa on huippumalli NX1:n ominaisuudet, pienessä paketissa

Monaco, 6. helmikuuta 2015 – Samsung esittelee kompaktijärjestelmäkameran, jonka edistyksellinen tekniikka täyttää ammattikuvaajienkin jokapäiväiset vaatimukset. NX500 pitää sisällään samat perusominaisuudet kuin NX1, mutta pienemmässä koossa: 28 megapikselin BSI CMOS -kenno APS-C formaatissa, 4K & UHD videokuvausmahdollisuus, DRIMeV kuvaprosessori, NX AF system III ja Samsung Auto Shot vastaavat vaativankin kuvaajan toiveita.

28 megapikselin APS-C BSI-CMOS -sensorin ansiosta NX500 tarjoaa luokkansa parhaan piirtotarkkuuden. Lisäksi NX500 tukee videokuvausta sekä 4K- että UHD-tarkkuuksilla (HEVC/H.265). Kamerassa on erittäin nopea ja täsmällinen automaattitarkennus, jonka ansioista tarkennus onnistuu silmänräpäyksessä. NX500 on lisäksi helppo yhdistää eri laitteisiin langattomasti ja kuvien jako on näppärää.

Samsung NX500 tulee myyntiin huhtikuussa 2014 seuraavina värivaihtoehtoina: musta, valkoinen ja ruskea. Sen suositushinta 16-50 Power Zoom (F3.5-5.6) -objektiivilla on 799 euroa. Lue tarkemmat tekniset tiedot täällä: www.samsungmobilepress.com

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Kari Pälli, avainasiakaspäällikkö, kamerat, k.paelli@samsung.com, p. 040 718 4976

Eva Carrero, markkinointipäällikkö, e.carrero@samsung.com, p. 0400 807 750

Simo Arvo, OS/G Viestintä, simo.arvo@osg.fi, p. 040 132 5682

Kuvapyynnöt ja testilaiteasiat: samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse uutiset.

Haluatko Samsungin lehdistötiedotteita tai kokeilla uusia tuotteita? (Medialle) Ilmoittaudu lähetyslistalle osoitteeseen samsungpr@osg.fi

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiroi maailmaa ja muovaa tulevaisuutta ideoilla ja teknologioilla, joiden avulla uudelleen määritämme ihmisten käsitykset televisioista, älypuhelimista, tableteista, kameroista, kodinkoneista, tulostimista, LTE-järjestelmistä, lääketieteellisistä laitteista ja puolijohteista. Älykoti- ja Digital Health -ratkaisumme ovat osoitus siitä, että olemme myös johtava toimija esineiden internet -tuotealueella. Palveluksessamme on 307 000 työntekijää 84 maassa. Lisätietoja Samsungista osoitteessa: www.samsung.com/fi ja virallisessa blogissammeglobal.samsungtomorrow.com

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki