Etusivu » Tiedotteet » Valokuvaus » Studia-messuilla tarjolla kesätyöpaikka ja vinkkejä työnhakuun

Taloudellinen tiedotustoimisto TAT

Studia-messuilla tarjolla kesätyöpaikka ja vinkkejä työnhakuun

Julkaistu: 01.12.2015 klo 08:00
Julkaisija: Taloudellinen tiedotustoimisto TAT

Kunkoululoppuu.fi ja Vastuullinen kesäduuni 2016 -kampanja valitsevat Studia-messujen kävijöistä kesätyöharjoittelijan. Tarjolla on myös vinkkejä ja sparrausta työnhakuun.

Kunkoululoppuu.fi-sivujen toimitukseen etsitään kesätyöharjoittelijaa. Haastattelut järjestetään Studia-messujen beach-alueen Rantakoju4:ssä 1.2.12.2015.

Paikalla on myös Vastuullinen kesäduuni 2016 -kampanjan yhteistyöyrityksiä, joiden edustajat opastavat nuoria työhakemusten ja ansioluetteloiden tekemisessä sekä työhaastattelussa onnistumisessa.

Kesätyöpaikkaan pätevät Tutustu työelämään ja tienaa -mallin ehdot. Hakija on:

• vähintään 14-vuotias (riittää, että täyttää 14 vuoden loppuun mennessä)
  • peruskoululainen, kymppiluokkalainen, lukiolainen tai valmentavassa koulutuksessa

Lisätietoja työpaikasta löytyy osoitteesta http://kunkoululoppuu.fi/haluatko-viestintataloon-kesatoihin/

Kaikki halukkaat pääsevät työhaastatteluun. Tervetuloa seuraamaan tilannetta!

Vastuullinen kesäduuni -kampanja haastaa työnantajat tarjoamaan 14–29-vuotiaille nuorille lisää laadukkaita kesätyöpaikkoja. VKD16 PopUp -kiertue jalkautuu talven ja kevään aikana nuorten pariin ja sparraa heitä omien vahvuuksien löytämisessä ja kesätyönhaussa. VKD16 PopUp starttaa Studia-messuilta.

Vastuulliset kesäduunit ilmestyvät näkyviin kesaduuni.org-kampanjasivuille joulukuussa.

#VKD16-kampanjaan osallistuvat työnantajat sitoutuvat kuuteen hyvän kesätyön periaatteeseen.Kampanja starttaa jo kuudetta kertaa. Viime vuonna siihen osallistui 262 työnantajaa.

Kunkoululoppuu.fi on sivusto, joka tarjoaa nuorille tietoa työelämästä ja oman alan löytämisestä. Sivuilla on esimerkiksi Duunikone, joka ehdottaa vastaajan persoonalle sopivia ammatteja. Tutustu osoitteessa kunkoululoppuu.fi/duunikone.

VKD16-kampanja ja kunkoululoppuu.fi ovat osa Taloudellinen tiedotustoimisto TATin toimintaa.

Lisätiedot:

Päivi Salminen-Kultanen, Projektijohtaja, VKD 2016 -kampanja, paivi.salminen-kultanen@t-media.fi, 040 727 9717

Anne-Mari Rajala, Nuorisoviestinnän tuottaja, anne-mari.rajala@tat.fi, 050 411 4080

Taloudellinen tiedotustoimisto TAT rakentaa Suomea, jonka yrityksillä on osaavat työntekijät ja rohkeutta menestyä. TATiin kuuluvat myös Finnfacts, T-Media ja Yrityskylä.

www.tat.fi
www.finnfacts.fi