Etusivu » Tiedotteet » Valokuvaus » Samsungin kesävinkit vol. 6: Tyylikkäät kamerat säilyttävät lomamuistot

Samsung Electronics Nordic

Samsungin kesävinkit vol. 6: Tyylikkäät kamerat säilyttävät lomamuistot

Julkaistu: 24.06.2013 klo 14:45
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

Laiskat kesäpäivät riippumatossa ja pitkät lounaat tyttökavereiden kesken. Kuumat kesäyöt takapihojen juhlissa ja jalkojen kastaminen laiturilta veteen parhaan ystävän kanssa. Parhaat muistot luodaan yhdessä.

Buona sera

Kun aurinko laskee, on oltava nopea vangitakseen parhaan valon. Samsung NX300 pakkaa nopeuden tyylikkäisiin kuoriin. Kameran Smart Camera -toiminnot vastaavat nykypäivän kuvaajan tarpeisiin. WiFi-yhteyden avulla voit helposti ja nopeasti jakaa kuvat ja videot vaikka Facebookiin. Samsung Smart Camera -sovelluksen avulla NX300 siirtää kuvat automaattisesti ja langattomasti puhelimeen.

Say Cheese!

Istuuko Ryan Gosling tuolla terassilla? Samsungin 18-kertaisella zoomilla varustetulla WB250F-kameralla se selviää. Kameran 24 mm:n laajakuvapää tulee tarpeeseen ahtaissa tiloissa. Kuvat on helppo jakaa hetkessä WiFi-yhteyden kautta ja Best Face -toiminto varmistaa, että kuvattavat näyttävät mahdollisimman hyvältä. Kamera ottaa monta kuvaa ja valitsee niistä ryhmäkuvaa varten jokaiselle parhaan ilmeen. Kenenkään ei tarvitse murjottaa.

Zap it to me

Androidille ja iOS:lle saatavilla oleva Samsung Smart Camera -sovellus tekee kuvasaaliin purkamisesta helppoa. AutoShare-toiminnolla kuvat siirtyvät WiFi-yhteyden kautta automaattisesti älypuhelimeen tai tablettiin heti kuvanottohetkellä.

Surf’s up

Galaxy Cameralla voi surffata netissä, valita itselleen sopivat Android Marketin 600 000 sovelluksesta, lähettää teksti- ja multimediaviestejä ja päivittää statuksia sosiaalisen median palveluihin. Äänikomentojen avulla kameralla voi esimerkiksi zoomata ja ottaa kuvia. Itse otetut kuvat saa talteen kameran mukana tulevaan 50 Gb:n Dropbox-pilvipalveluun.

Vilkuta kameralle

Käännä kameran näyttö ja ota kuva kättä heilauttamalla. Samsung MV900F on kompaktikamera, jota voi ohjata liikkeillä. Oma- ja ryhmäkuvat on helppo ottaa astumalla muutama askel taakse ja heilauttamalla kättä. Käsiä pyörittämällä kamera zoomaa ja kaksi kertaa ylös-alas heilauttamalla ottaa kuvan.

Hauskaa lomaa!

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon