Etusivu » Tiedotteet » Valokuvaus » Lightroom mobilen iOS-versiolle uusi päivitys

Adobe

Lightroom mobilen iOS-versiolle uusi päivitys

Julkaistu: 06.02.2015 klo 14:32
Julkaisija: Adobe

Lightroom mobile sai päivityksen iOS-laitteille. Uusi versio 1.3 tuo mukanaan ominaisuuksia, joiden ansiosta kuvienkäsittelystä mobiililaitteella tulee yhä helpompaa.

Lightroom mobile on rakennettu tehokkaalle pilvisynkronoinnille. Se täydentää Lightroom 5:n työpöytäversiota, joka mahdollistaa sekä ammatti- että harrastajavalokuvaajille runsaasti vaihtoehtoja kuvankäsittelyyn, -järjestämiseen ja -jakamiseen. Uuden päivityksen ansiosta sovelluksesta tulee entistä käyttäjäystävällisempi.

Päivityksen tuomia parannuksia:

• Pystyt käsittelemään kuvia entistä nopeammin kopioimalla kuvan asetukset ja siirtämällä ne toiseen kuvaan
  • Jaoteltu kuvakirjastonäkymä tekee suosikkikuviesi löytämisestä helpompaa
  • Presentation Mode -toiminnon avulla voit esitellä kuviasi perheellesi ja ystävillesi ilman, että sinun tarvitsee huolehtia asetusten muuttumisesta
  • Päivitys korjaa useita aikaisempien Lightroom mobile -versioiden bugeja.

Englanninkielisiä lisätietoja iOS-päivityksestä löytyy täältä.

Lightroom mobilen hinta ja saatavuus
Lightroom mobile -sovellus on ladattavissa ilmaiseksi Android- ja iOS-laitteille Google Play- ja App Store -sovelluskaupoista. Käyttäjällä tulee olla Lightroom 5.4 tai uudempi versio, joka on saatavilla osana täyttä Creative Cloud -jäsenyyttä tai Creative Cloud Photography -jäsenyyttä. Creative Cloud Photography sisältää Lightroom 5:n, Photoshop CC:n ja Lightroom mobilen.

Kokeile Lightroom mobilea 30 päivää
Uudet asiakkaat voivat ladata Lightroom mobilen 30 päivän ilmaiskokeilun ajaksi, jonka jälkeen käyttäjän tulee hankkia Creative Cloud -jäsenyys jatkaakseen käyttöä.

Lisätietoja antavat:

Adobe Systems Nordic
Jes Schyum
jes.schyum@adobe.com

Hill+Knowlton Strategies
Sami Stormbom
sami.stormbom@hkstrategies.com

Adobe muuttaa maailmaa digitaalisilla kokemuksilla. Lisätietoja: www.adobe.com/fi

© 2015 Adobe Systems Incorporated. All rights reserved. Adobe and the Adobe logo are either registered trademarks or trademarks of Adobe Systems Incorporated in the United States and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.