Etusivu » Tiedotteet » Valokuvaus » Ifolorilla verkkokaupan uskollisimmat asiakkaat

Ifolor Oy

Ifolorilla verkkokaupan uskollisimmat asiakkaat

Julkaistu: 19.09.2013 klo 08:48
Julkaisija: Ifolor Oy

Ifolor on kärkipaikalla verkkokauppojen asiakasuskollisuudessa Suomessa. Tämä käy ilmi juuri julkaistun Asiakkuusmarkkinointiliiton (ASML) ja Avaus Consultingin toteuttaman Asiakkuusindeksi 2013 -tutkimuksen tuloksista.

Nyt viidettä kertaa toteutettu Asiakkuusindeksi-tutkimus on Suomen kattavin asiakasuskollisuutta ja asiakaskokemusta mittaava tutkimus. Kaikkien toimialojen tuloksissa Ifolor on viime vuoden tavoin toisella sijalla. Ifolor on osallistunut tutkimukseen vuodesta 2011 ja ainoana yrityksenä pitänyt pintansa kärkikolmikossa jo kolmena vuotena peräkkäin.

Ifolorin vahvuus on asiakaskokemus. Miellyttävä asiakaskokemus syntyy asiakkaan kokemasta hyödystä, asioinnin helppoudesta ja asioinnin miellyttävyydestä.

”Onnistumisen avaimet ovat perusasiat: huippulaadukkaat tuotteet, tilaamisen nopeus ja helppous, edulliset hinnat sekä loistava asiakaspalvelu”, painottaa Suomen markkinointijohtaja Pirjo Luostari.

”Kiitos kuuluu kaikille Ifolorin asiakkaille ja 90 ifolorilaiselle. Tulokset osoittavat, että olemme onnistuneet ymmärtämään asiakaskokemuksen tärkeyden. Palkinto motivoi koko henkilökuntaamme kehittämään asiakaspalvelua ja helppokäyttöistä verkkopalvelua entisestään”, Luostari lupaa.

Ifolorin logo ja muuta kuvamateriaalia: www.ifolor.fi/media

Asiakkuusindeksi 2013 -raportti on ladattavissa www.asiakkuusindeksi.fi

Lisätietoja: Pirjo Luostari, markkinointijohtaja, Ifolor Oy, puh. 040 550 4746, pirjo.luostari@ifolor.fi

Ifolor on Suomen markkinajohtaja kuvatuotteiden valmistuksessa. Yritys tunnetaan korkealaatuisista kuvatuotteista ja niiden helppokäyttöisistä tilausohjelmista. Ifolorin liikevaihto on 20 miljoonaa euroa ja sen palveluksessa Keravalla työskentelee 90 henkilöä. Ifolor kuuluu kahdeksalla markkina-alueella toimivaan Ifolor-konserniin, joka on sveitsiläinen perheyritys. www.ifolor.fi