Etusivu » Tiedotteet » Valokuvaus » Adobe palkitsee nuoria luovia kykyjä - hakuaika 1.10.2015 asti

Adobe

Adobe palkitsee nuoria luovia kykyjä - hakuaika 1.10.2015 asti

Julkaistu: 24.06.2015 klo 11:27
Julkaisija: Adobe

Adobe ja ruotsalainen design-lehti CAP&Design hakevat Pohjoismaiden nuoria luovia suunnittelijakykyjä Adobe Nordic New Creative Talent Award 2015 -kilpailulla. Nyt toista kertaa järjestettävään kilpailuun voi ilmoittautua alle 28-vuotiaat suunnittelijat. Ilmoittautuminen on auki 1.10.2015 asti ja yhteensä kahdeksan nuorta suunnittelijaa palkitaan.

Adobe Nordic New Creative Talent Award 2015 -kilpailun tavoitteena on antaa tunnustusta nuorille luoville osaajille Suomesta, Ruotsista, Norjasta ja Tanskasta. Kilpailuun voi ilmoittaa itsensä tai nimetä ehdokkaansa palkinnon saajaksi. Kaikkien kilpailuehdokkaan nimenneiden kesken arvotaan vuoden pituisia Creative Cloud -jäsenyyksiä ja CAP&Design-lehden tilauksia.

”Adobe Nordic New Creative Talent Award 2015 -kilpailu nostaa esille Pohjoismaiden nuoria suunnittelijoita, jotka osaavat hyödyntää eri formaatteja ja alustoja luovasti. Tarkoituksena on tunnistaa osaajia, jotka tulevat kehittämään luovia aloja ja suunnittelua eteenpäin”, sanoo CAP&Designin päätoimittaja Sara Wilk.

”Viime vuonna saimme kilpailuun todella paljon hakemuksia. Tänä vuonna pidensimme kilpailun ilmoittautumisaikaa ja toimme mahdollisuuden voittaa palkintoja. Toivomme, että entistäkin suurempi joukko nuoria luovia suunnittelijoita osallistuu kilpailuun”, sanoo Adoben Pohjoismaiden viestintäpäällikkö Jes Schyum.

Kilpailuun voi osallistua 1.10.2015 asti ja tuomariston valitsemat kahdeksan voittajaa julkistetaan marraskuussa kilpailun gaalassa Tukholmassa, mitä voi seurata suorana myös verkosta. Voittajat saavat kutsun tapahtumaan.

Kilpailuun voi ilmoittautua osoitteessa: http://adobemeetup-cph.businesscatalyst.com/#talent-award

Kuvia vuoden 2014 tapahtumasta: https://www.behance.net/gallery/15763647/Create-Now-New-Creative-Meet-Up-Stockholm-April-2nd

Lisätietoja antavat:

Adobe Systems Nordic
Jes Schyum
jes.schyum@adobe.com

Hill+Knowlton Strategies
Sami Stormbom
sami.stormbom@hkstrategies.com

Adobe muuttaa maailmaa digitaalisilla kokemuksilla. Lisätietoja: www.adobe.com/fi

© 2015 Adobe Systems Incorporated. All rights reserved. Adobe and the Adobe logo are either registered trademarks or trademarks of Adobe Systems Incorporated in the United States and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.