Etusivu » Tiedotteet » Vakuutus » Safetum Oy ja Isännöinti-Ura Oy yhteistyöhön tulityösuunnitelma.fi -verkkopalvelun käytöstä

Safetum Oy

Julkaistu: 17.06.2015 klo 07:00
Julkaisija: Safetum Oy

Yhteistyön tarkoituksena on rakentaa toimintamalleja tulitöiden turvalliseen suorittamiseen sekä tehokkaaseen lupaprosessiin taloyhtiöympäristössä. Tulityösuunnitelma.fi verkkopalvelun avulla isännöitsijät myöntävät ja hallinnoivat tulitöitä verkossa. Verkkopalvelussa dokumentaatio, kuten tulityöluvat ja tulityösuunnitelmat ovat aina saatavilla, ajan tasalla sekä isännöitsijöiden käytettävissä.

Isännöitsijät käyttävät tulityösuunnitelma.fi verkkopalvelua tablet- laitteilla kiinteistöissä. Näin tulityöluvan myöntäminen tapahtuu ohjatusti verkkopalvelun avustamana ja koko lupaprosessi hoituu allekirjoitusta myöten sähköisesti.

Digitalisaatio ja sähköiset työkalut tulevat mullistamaan kiinteistöalan, toteaa Safetum Oy:n Operatiivinen johtaja Teemu Kajava. On hienoa olla innovoimassa asiakkaillemme verkkotyökaluja, jotka tekevät ympäristöstämme turvallisempia ja helpottavat käytännön arkeamme.

Tiedustelut: Teemu Kajava, Operatiivinen johtaja, 0447257557, teemu.kajava@safetum.fi

Safetum Oy on turvallisuusalan verkko- ja asiantuntijapalveluita tarjoava yritys. Toiminta painottuu turvallisuus- ja pelastussuunnitteluun, turvallisuusviestintään, kiinteistöjen pelastusvalmiuden ja varautumisen ylläpitoon, ihmisten pelastustietouden- ja osaamisen kehittämiseen sekä palo- ja poistumisturvallisuusselvitysten laadintaan. Yrityksen kiinteät toimipisteet sijaitsevat Helsingissä ja Oulussa.

Yrityksen palveluille on myönnetty oikeus käyttää avainlippu-merkkiä, joka viestii kotimaiseen tarpeeseen suunnitelluista, vastuullisesti ja turvallisesti tuotetuista palveluista. Yritys huolehtii myös vastuullisesti tilaajavastuulain mukaisista velvoitteista. Tästä osoituksena on Luotettava Kumppani - logon käyttöoikeus.

www.palotarkastus.fi

www.pelastusvalvoja.fi