Etusivu » Tiedotteet » Vakuutus » NCC toteuttaa 139 asuntoa LähiTapiola Asuntosijoitus Suomi ky:lle

LähiTapiola

NCC toteuttaa 139 asuntoa LähiTapiola Asuntosijoitus Suomi ky:lle

Julkaistu: 27.03.2015 klo 08:45
Julkaisija: LähiTapiola

NCC ja LähiTapiola Asuntosijoitus Suomi ky ovat allekirjoittaneet sopimuksen 75 vapaarahoitteisen vuokra-asunnon rakentamisesta Espoon Suurpeltoon ja aiesopimuksen 64 asunnon rakentamisesta Jyväskylän Mankolaan. Espoossa rakentaminen alkaa välittömästi ja Jyväskylässä kevään 2015 aikana. Molemmat kohteet valmistuvat vuoden 2016 aikana.

–Haluamme tarjota vuokralaisillemme korkeatasoisia ja laadukkaita koteja, sanoo LähiTapiola Kiinteistövarainhoito Oy:n kiinteistörahastojohtaja Kim Särs.

LähiTapiola Asuntosijoitus Suomi - portfolion kautta LähiTapiola-ryhmä tarjoaa vaivattoman asuntosijoitusmahdollisuuden asiakkailleen. Asuntosijoitus Suomen tavoitekoko on yli 350 miljoonaa euroa ja portfolioon voidaan hankkia yli 1500 vuokra-asuntoa.

–Olemme iloisia yhteistyön jatkumisesta LähiTapiolan kanssa. NCC tulee jatkossakin panostamaan monipuoliseen asuntotuotantoon sekä hyviin kumppanuksiin, kommentoi maajohtaja Juuso Hietanen.

LISÄTIETOJA:

Maajohtaja Juuso Hietanen, NCC Asuminen, puh. 050-3434023

Kiinteistörahastojohtaja Kim Särs, LähiTapiola Kiinteistövarainhoito Oy, puh. 040-5019981

www.ncc.fi

www.lahitapiola.fi/kiinteistovarainhoito