Etusivu » Tiedotteet » Vakuutus » Kati Partanen ja Pirkko Rantanen-Kervinen LähiTapiolan vahinkovakuutusyhtiön hallitukseen

LähiTapiola

Julkaistu: 25.11.2015 klo 11:10
Julkaisija: LähiTapiola

LähiTapiola Keskinäinen Vakuutusyhtiön hallitukseen on nimitetty maatalous- ja metsätieteiden maisteri Kati Partanen ja ekonomi Pirkko Rantanen-Kervinen.

Lisäksi hallituksen varapuheenjohtajaksi valittiin LähiTapiolan yhtiöryhmän johtaja Jari Eklund. Hallintoneuvoston 24.11.2015 kokouksen nimitykset ovat täydentäviä, sillä muut valinnat hallitusjäsenistä tehtiin kokouksessa 4.6.2015.

Kati Partanen (s. 1975) on maatilayrittäjä ja maatilatalouden lehtori Savonia ammattikorkeakoulussa. Hän on ollut vuodesta 2013 LähiTapiola Idän hallituksen jäsen ja vuodesta 2010 LähiTapiola Keskinäinen Vakuutusyhtiön hallintoneuvoston jäsen. Lisäksi Partanen kuuluu MTK:n johtokuntaan ja on Maatalousyrittäjäin Eläkelaitoksen MELAn hallituksen jäsen.

Pirkko Rantanen-Kervinen (s.1949) on hallitusammattilainen, joka on toiminut vuosina 1991–2009 Saga Furs Oyj:n toimitusjohtajana. Hän on LähiTapiola Uusimaan hallituksen puheenjohtaja ja kuulunut vuodesta 1993 LähiTapiola Keskinäinen Vakuutusyhtiön hallintoneuvostoon. Lisäksi Rantanen-Kervinen on Raisio Oyj:n ja Finnveran hallituksen jäsen.

LähiTapiola Keskinäinen Vakuutusyhtiön hallituksen jäsenmäärä on toimikaudella 1.1.2016–31.12.2018 kahdeksan ja sen jäsenet ovat:

• pääjohtaja Erkki Moisander, puheenjohtaja
  • yhtiöryhmän johtaja Jari Eklund, varapuheenjohtaja