Etusivu » Tiedotteet » Uskonto » Puolihoito vai koko hoito - naistenpäiviltä eväitä arkeen

Suomen Evankelisluterilainen Kansanlähetys ry

Puolihoito vai koko hoito - naistenpäiviltä eväitä arkeen

Julkaistu: 11.02.2014 klo 17:09
Julkaisija: Suomen Evankelisluterilainen Kansanlähetys ry

Maaliskuun ensimmäisen viikonvaihteen aikana 7. - 9.3. naistenpäivillä Ryttylässä ammennetaan rohkaisua Raamatusta. Opetuksissa etsitään vastauksia arkielämän askarruttaviin kysymyksiin.

Alustuksia ja opetuksia pitämään on kutsuttu eri ikäryhmien edustajia. Minttu Moilasen raamattuopetuksen aiheena on "puolihoito vai koko hoito". Liisi Jokiranta avaa mahdollisuuksia "epätäydellisenä palvelemaan".  Kokemuksistaan kansainvälisessä työssä kertoo muun muassa Maria Repo. Lisäksi saadaan tuorein kuvaväläyksin terveisiä joiltakin Kansanlähetyksen työaloilta.

Naistenpäivillä on mahdollisuus rukoilla yhdessä, keskustella, kuunnella ja tällä kertaa erityisesti laulaa. Maaliskuun alussa julkistetaan odotettu Viisikielinen-laulukirja, jonka tekijöinä ovat olleet kuusi suomalaista kristillistä järjestöä. Naistenpäivillä tämän Viisikielisen lauluja laulavat ja laulattavat Sari ja Leo Louhivaara.

Naistenpäivien teemana on ”Kaikki tarvii Jeesusta”. Tapahtuma alkaa perjantaina illansuussa ja päättyy sunnuntaina leipäjumalanpalvelukseen. Liturgina toimii rovasti Timo Rämä ja saarnan pitää Aija Sairanen. Jumalanpalveluksessa siunataan matkaan seuraavana päivänä lähetystyöhön Japaniin lähtevät Daniel ja Mari Nummela perheineen.

Lisätietoja puh. 050 565 1352 ja s-postina vastaanotto@sekl.fi

SEKL, Opistotie 1, 12310 RYTTYLÄ

Suomen Ev.lut. Kansanlähetys (SEKL) on Suomen evankelis-luterilaisen kirkon herätysliike ja lähetysjärjestö. 72 lähetystyöntekijäämme toimivat Euroopassa, Afrikassa, Lähi-idässä, Oseaniassa ja Aasiassa. He tukevat seurakuntien toimintaa, ovat mukana opetus- ja raamatunkäännöstyössä ja tekevät työtä paikallisten ihmisten elinolosuhteiden parantamiseksi.

Kotimaassa Kansanlähetyksellä on 17 piirijärjestöä, jotka järjestävät toimintaa lapsille, nuorille ja aikuisille.