Etusivu » Tiedotteet » Uskonto » Naistenpäiviltä voimaa arkeen

Naistenpäiviltä voimaa arkeen

Julkaistu: 16.01.2015 klo 15:45
Julkaisija: Suomen Evankelisluterilainen Kansanlähetys ry

Eri ikäiset naiset eri puolilta Suomea kokoontuvat viikonlopun viettoon 27.2. – 1.3.2015 Naistenpäiville Kansanlähetysopistolle Ryttylään. "Jumala on" teemasta opettavat Liisi Jokiranta, Rallu Kemppainen, Danielle Miettinen ja Pirkko Valkama.  Raamattuopetusten lisäksi ohjelmassa on yhteistä rukousta ja mukavaa yhdessäoloa.  Päivillä on myös mahdollisuus keskusteluun ja sielunhoitoon. Musiikkia esittävät muun muassa Sanna ja Henry Hedman.

Lähetystilaisuudessa vieraillaan kuvien ja kertomusten välityksellä Bulgariassa ja Etiopiassa. Hanna Saarenpää kertoo, miten kymmenettuhannet vastasyntyneet etiopialaisvauvat ovat saaneet suomalaisten neuloman nutun, joka suojelee heitä Afrikan kylmiltä öiltä. Saarenpää toimittaa nutut keskitetysti Etiopiaan.

Naistenpäivillä voi jälleen muistaa, että Jumala on arjessa mukana joka hetkessä. ”Tule rohkeasti mukaan, vaikka et koskaan ennen olisi ollut naistenpäivillä”, toivottavat päivien johtajat Anneli Jokimies ja Teija Patjas.

Ilmoittautumiset 20.2. mennessä netissä  www.sekl.fi/naistenpaivat2015, tai sähköpostilla keskus@sekl.fi tai puhelimitse 019 77920.

Viikonlopun hinta: Ruokailut koko ajalta 55 euroa hengeltä. Majoitus 3-4 hengen huoneessa 15 euroa yö yhdeltä henkilöltä.

Lisätietoja: kotimaa@sekl.fi

Kansanlähetys (SEKL) on Suomen evankelis-luterilaisen kirkon herätysliike ja lähetysjärjestö. Järjestön noin 70 ulkomaantyöntekijää toimivat Euroopassa, Afrikassa, Lähi-idässä ja Aasiassa. He tekevät muun muassa seurakunta-, opetus-, media- ja kirjallisuustyötä sekä toimivat avustus- ja kehitystehtävissä.

Kotimaassa Kansanlähetys toimii 17 piirijärjestön kautta yhteistyössä paikallisseurakuntien kanssa.

Kustannustoiminnasta huolehtii Kustannusosakeyhtiö Uusi Tie.