Etusivu » Tiedotteet » Uskonto » Espoonlahden kirkon kirkkosali toistaiseksi pois käytöstä

Espoon seurakunnat

Espoonlahden kirkon kirkkosali toistaiseksi pois käytöstä

Julkaistu: 12.05.2015 klo 13:26
Julkaisija: Espoon seurakunnat

Espoonlahden kirkon kirkkosali on toistaiseksi pois käytöstä. Kirkon peruskorjauksen valmistelun yhteydessä kirkkosalin kattorakenteista löytyi vaurioita, joiden laajuutta nyt selvitetään. Kirkkosalin kattoa on vuonna 2011 tuettu puupalkeista löytyneiden vaurioiden vuoksi. Muilta osin rakennuksessa ei ole kattorakenteisiin liittyviä ongelmia.

"Espoonlahden kirkon messut järjestetään toukokuussa kirkon seurakuntasalissa ja kesäajaksi ne siirtyvät todennäköisesti Soukan kappelille", kirkkoherra Jouni Turtiainen kertoo.

Espoonlahden seurakunnan 40-vuotisjuhla pidetään Espoonlahden kirkolla 30. elokuuta. Kesän konfirmaatioiden pitopaikat ilmoitetaan erikseen.

Espoonlahden kirkon peruskorjauksen on suunniteltu alkavan tämän vuoden lopussa.

Lisätietoa

Teknisistä yksityiskohdista antaa tietoa kiinteistöjohtaja Jorma Jussilainen, jorma.jussilainen@evl.fi, 050 432 8352.

Toimintaan liittyviin kysymyksiin vastaa kirkkoherra Jouni Turtiainen, jouni.turtiainen@evl.fi, 050 432 7515.

Espoon tuomiokirkkoseurakunta, Espoonlahden seurakunta, Leppävaaran seurakunta, Olarin seurakunta, Tapiolan seurakunta ja Esbo svenska församling muodostavat yhdessä Espoon seurakuntayhtymän. Seurakunnissa on yhteensä 170 300 jäsentä. Työntekijöitä on noin 600.

Espoon seurakuntien toiminta-ajatuksena on tukea elämää ja luoda mahdollisuuksia kristillisen uskon ja rakkauden toteutumiselle.

www.espoonseurakunnat.fi