Etusivu » Tiedotteet » Uskonto » Elä ihmeessä - Rukouskonferenssi Ryttylässä

Elä ihmeessä - Rukouskonferenssi Ryttylässä

Julkaistu: 10.03.2015 klo 17:30
Julkaisija: Suomen Evankelisluterilainen Kansanlähetys ry

Kansanlähetysopisto järjestää nuorille ja aikuisille yhteisen rukouskonferenssin, jonka teemana on Elä ihmeessä. Viikonlopputapahtuma pidetään Ryttylässä 15. - 17.5.2015.

Tapahtuma alkaa perjantaina klo 18.30 tilaisuudella "Te saatte voiman", jossa rukouskonferenssin teemaan johdattelee lähetysjohtaja Mika Tuovinen ja Hengen uudistus kirkossa ry:n toiminnanjohtaja Marko Huhtala.

Lauantain ohjelmassa on tarjolla eri aihepiirejä käsitteleviä kanavia. Mika Vesala ja Verkoston tiimi opettavat ja kertovat siitä, miten armolahjoja käytetään varustamaan osallistujaa toimimaan rukouspalvelussa omassa seurakunnassaan. Healing on the streets -kanavassa Kai Niemelä ja tyttärensä Janica Niemelän jakavat  kokemuksia siitä, kuinka voi rohkaistua rukoilemaan sairaiden puolesta.

Jussi Valkonen on ollut mukana perustamassa nuorten aikuisten Euroopan laajuista rukousverkostoa. Hän on tulossa tiimiläistensä kanssa kertomaan tuoreita kuulumisia tästä rukousliikkeestä. Antero Laukkanen johdattelee konferenssin osallistujia syvemmälle rukouksen maailmaan sekä haastaa lauantai-illan tilaisuudessa olemaan "luonnollisesti yliluonnollinen". Riku Rinne ja Minna Allinen kertovat sunnuntaina aamupäivällä, miten elää ihmeessä luottaen Jumalan huolenpitoon. Rukouskonferenssin ylistyksestä vastaa Sakari Heikkilä bändinsä kanssa. Koko konferenssin ajan on mahdollisuus henkilökohtaiseen rukouspalveluun ja hiljentymiseen Jumalan kasvojen edessä.

Info:

Tiedustelut ja ilmoittautumiset 5.5 mennessä: keskus@sekl.fi, 019 779 20 tai kotisivuilla:

Ruokailut: koko ajalta 55€/hlö
Majoitus: 3-4 hengen huoneissa 15€/yö/henkilö (omat liinavaatteet)
Opiskelija-alennus 25 %.

Kansanlähetys (SEKL) on Suomen evankelis-luterilaisen kirkon herätysliike ja lähetysjärjestö. Järjestön noin 70 ulkomaantyöntekijää toimivat Euroopassa, Afrikassa, Lähi-idässä ja Aasiassa. He tekevät muun muassa seurakunta-, opetus-, media- ja kirjallisuustyötä sekä toimivat avustus- ja kehitystehtävissä.

Kotimaassa Kansanlähetys toimii 17 piirijärjestön kautta yhteistyössä paikallisseurakuntien kanssa.

Kustannustoiminnasta huolehtii Kustannusosakeyhtiö Uusi Tie.