Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » Welcome to the FIS Freestyle Ski World Cup Opening Ruka - Tervetuloa kumparelaskun maailmancupin avauskilpailuihin Rukalle

Ski Sport Finland

Invite.
Published: 17-Nov-2014 03:14 pm
Publisher: Ski Sport Finland

Ruka Freestyle Ski World Cup Opening organisation, Ski Sport Finland and Ruka Ski Resort welcomes You to

FIS FREESTYLE SKI WORLD CUP MOGUL OPENING AT RUKA

on December 12th-13th, 2014

Ruka will launch the FIS Freestyle Ski World Cup season in moguls for ladies and men. Ruka offers specific atmosphere under the polar lights and efficient snow-making system ensures that all snow is produced to the mogul course in weeks before the competition weekend.

Ruka has been official training resort for the Freestyle Ski Team Finland since 2009 and also teams from several other countries take the advantage of the early season training conditions in Ruka, Kuusamo, Finland.

Snow making is now finished and the mogul course has been opened on November 15th for all the teams and athletes.

On behalf of the organization committee I am pleased to warmly welcome you to follow the worlds best mogul skiers in FIS Freestyle Ski World Cup Mogul Opening at Ruka on November 13th 2014.

Accreditation for news agencies, journalists, photographers (international and domestic) and domestic tv and radio stations

We kindly ask You to fill in the accreditation application form in the Ruka Freestyle Opening official webpage www.freestyleopening.fi – Media – Accreditation (http://www.skisport.fi/ruka/media/accreditation/). Deadline for media accreditation is on 5th of December 2014.

Accreditation with multimedia rights (international)

The international TV and media rights are held by Infront. All requests of accreditation and/or access with filming devices coming from the non-Finnish television or radio networks, production companies or internet sites, news agencies and any other entity asking for access for filming or reporting purposes have to be addressed to Infront for approval.

Please contact:

Elisa Dal Ben
TV and Media Rights
Infront Italy S.r.l.
Via Deruta 20
20132 Milano, Italy

Tel. +39-02-771 121
Fax. +39-02-289 00439
E-mail: elisa.dalben@infrontsports.com

Accommodation

Ruka Booking

myynti@ruka.fi
www.ski-inn.fi

Welcome to Ruka and Kuusamo!

Please find attached Media Invitation and Media Info PDF-files at the bottom of this message.

Best regards

Mr. Jussi Väätäinen, Producer, Ski Sport Finland, jussi.vaatainen@skisport.fi, +358451209920

Tervetuloa kumparelaskun maailmancupin avaukseen Rukalle

Ruka toimii jälleen näyttämönä, kun maailman parhaat kumparelaskijat avaavat maailmancup- ja MM-kisakauden. Kilpailut lasketaan Rukan jo legendaariseksi muodostuneessa eturinteen kumpareikossa lauantaina 13. joulukuuta 2014.

Mukaan kilpailuihin on ilmoittautunut lähes sata laskijaa, noin 20 eri maasta. Mukana kilpailuissa on myös Suomen freestylemaajoukkue, joka aloittaa kilpailuihin valmistautumisen Rukalla tällä viikolla. Tehokkaan lumetuskaluston ansiosta kumpareikkoon on jo saatu tuotettua tarvittava määrä lunta, joten voimme ilolla vahvistaa, että kumpareikko Rukalla on aukaistu 15. marraskuuta 2014.

Median edustajia pyydetään akkreditoitumaan tapahtuman internetsivuilla osoitteessa: http://www.skisport.fi/ruka/media/accreditation/

Majoitusta varten suosittelemme kääntymään Rukan myyntipalvelun puoleen sopivimman majoitusvaihtoehdon löytämiseksi.

Ruka Booking
myynti@ruka.fi
08-8600 300

Kilpailujen mediakeskus sijaitsee ravintola Coloradon ja Ski-Inn hotellin kellarikerroksessa Rukan kylän ytimessä.

Lisätietoja kilpailusta löytyy tapahtuman nettisivuilta, osoitteesta www.freestyleopening.fi ja Suomen freestylemaajoukkueen valmistautumista kotikisoihin ja MM-kauden avaukseen voi seurata Ski Sport Finlandin ja joukkueen kanavista.

www.skisport.fi
www.facebook.com/skisportfinland
www.twitter.com/skisportfinland
www.vimeo.com/skisportfinland
www.youtube.com/user/SkiSportFinlandTV
www.instagram.com/skisportfinland

Tervetuloa Rukalle ja Kuusamoon!

Terveisin

Jussi Väätäinen, tuottaja, Ski Sport Finland ry, +358 45 1209920, jussi.vaatainen@skisport.fi

Discover the rest of the publisher’s press material

Mediapankki