Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » "Vuoden Liekehtijä" ehdokasasettelu käynnissä vuodelle 2015!

Opiskelijoiden Liikuntaliitto ry (OLL)

"Vuoden Liekehtijä" ehdokasasettelu käynnissä vuodelle 2015!

Julkaistu: 02.06.2015 klo 14:28
Julkaisija: Opiskelijoiden Liikuntaliitto ry (OLL)

Kuka on ollut tänä vuonna seurassasi ihan liekeissä?

"Vuoden Liekehtijä”-palkinto on tarkoitettu opiskelijaurheiluseuroissa toimivalle aktiiviselle vapaaehtoiselle, joka tuntee sydämen paloa seuratoiminnassa auttamiseen, seuran varainhankinnan edistämiseen ja antaa pyyteettömästi aikaa seuratoiminnan kehittämiseen.

Kriteerit:
• Positiivinen asenne, innostaminen ja auttamisen meininki
• Aktiivisuus, monipuolisuus, oma-aloitteisuus ja vastuullisuus

Ilmianna vapaaehtoinen viimeistään perjantaina 18.9. ja lähetä lyhyt esittelyteksti ja valokuva ehdokkaasta osoitteeseen: jyrki.eriksson(at)oll.fi

”Liekehtijä”-palkinnon saajaa voi äänestää Opiskelijoiden Liikuntaliiton Facebook-sivujen kautta ehdokasasettelun päätyttyä. Ehdokasasettelun jälkeen jokaisesta ehdokkaasta laaditaan ehdokaskortit nettisivuille ja OLL:n Facebook-sivulle osoitteeseen www.facebook.com/opiskelijaliikunta.fi

Ehdokasesittelyn aikana lisää kuvamateriaalia, teetä videokuvaa, lisää kampanjasivusto Facebook:iin ja hanki näkyvyyttä ehdokkaallesi!

Liekehtijä–palkinnon saaja saa 100 euron lahjakortin liikunta-alan liikkeeseen/nettikauppaan sekä erittäin harvinaisen Liekehtijä-haalarimerkin sekä OLL:n alumien lahjoittaman Liekehtijä-pokaalin! Palkinnon saajasta tiedotetaan OLL:n viestintäkanavien kautta.

Liekehtijä-palkinto ojennetaan Opiskelijoiden Liikuntaliiton (OLL) liittokokouksessa tai muussa erikseen mainitussa OLL:n tilaisuudessa.

Lisätiedot: Koulutus- ja tapahtumakoordinaattori Jyrki Eriksson, 0447800217, jyrki.eriksson(at)oll.fi

Opiskelijoiden Liikuntaliitto ry (OLL) on 1924 perustettu valtakunnallinen opiskelija- ja korkeakoululiikunnan edunvalvonta- ja palvelujärjestö. OLL:n edustaa kaikkia Suomen korkeakouluopiskelijoita. OLL vaikuttaa, palvelee, kouluttaa, tutkii ja toimii niin kansallisilla kuin kansainvälisilläkin kentillä opiskelijaliikunnan puolesta.