Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » "Vuoden Liekehtijä" 2016 etsinnässä!

Opiskelijoiden Liikuntaliitto ry (OLL)

"Vuoden Liekehtijä" 2016 etsinnässä!

Julkaistu: 29.09.2016 klo 15:29
Julkaisija: Opiskelijoiden Liikuntaliitto ry (OLL)

Onko opiskelijakunnassasi, ylioppilaskunnassasi tai vaikkapa opiskelijaurheiluseurassasi joku poikkeuksellisen aikaansaava ja auttamisen haluinen liikuntavaikuttaja tai seuratoimija, joka ansaitsi tulla tunnustetuksi saavutuksistaan myös valtakunnallisesti? Ilmianna hänet ”Vuoden Liekehtijä” 2016 kisaan!

Palkinnon voi saada kuka tahansa OLL:n jäsen, joka on tehnyt pyytetöntä työtä opiskelijaliikunnan edistämiseksi niin omassa aine- tai opiskelijajärjestössä, seurassa tai opiskelija-/ylioppilaskunnassa. Ilmiantakaa meille siis liikuntatoiminnan vapaaehtoinen, joka on ollut kirjaimellisesti ”ihan liekeissä”!

Voittajalle on luvassa palkinnoksi 100€ lahjakortti urheiluvälinekauppaan, upea OLL-alumnien lahjoittama kiertopalkinto sekä ”Liekehtijä” -haalarimerkki, jota ei takuulla löydy monelta.

Lähetä kuva ja lyhyt esittelyteksti ehdokkaasta perusteluineen osoitteeseen jenny.soderman@oll.fi 10.10.2016 mennessä. Voittaja äänestetään Facebookissa ajanjaksolla 17.10.-23.10.2016, ja julkistetaan liittokokouksessa 3.11.2016.

Lisätiedot: Koulutus- ja tapahtumakoordinaattori Jenny Söderman, 0447800217, jenny.soderman(at)oll.fi

Opiskelijoiden Liikuntaliitto ry (OLL) on 1924 perustettu valtakunnallinen opiskelija- ja korkeakoululiikunnan edunvalvonta- ja palvelujärjestö. OLL:n edustaa kaikkia Suomen korkeakouluopiskelijoita. OLL vaikuttaa, palvelee, kouluttaa, tutkii ja toimii niin kansallisilla kuin kansainvälisilläkin kentillä opiskelijaliikunnan puolesta.