Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » Vuoden 2014 jääkiekkohuoltajan etsintä käynnistyy

Cramo

Vuoden 2014 jääkiekkohuoltajan etsintä käynnistyy

Julkaistu: 21.03.2014 klo 10:00
Julkaisija: Cramo

Tuomaristoa tähdittää Ville Peltonen. Nyt valitaan sekä yleisön että tuomariston suosikit. Oman ehdotuksen voi käydä tekemässä osoitteessa huoltopelaa.fi.

Cramo järjestää jo kolmannen kerran yhdessä Suomen Jääkiekkohuoltajat ry:n kanssa mittavaa suosiota nauttineen Vuoden jääkiekkohuoltaja -kilpailun. Kilpailu tuo esille vapaaehtoisperiaatteella toimivien jääkiekkohuoltajien ansiokasta työtä ympäri Suomen.

Kilpailun tuomaristoon kuuluvat tänä vuonna Neka HaapanenSuomen Jääkiekkohuoltajat ry:stä, Lasse Huuhka Cramo Finland Oy:stä sekä koko kansan tuntema jääkiekkolegenda ja Helsingin IFK:n laitahyökkääjä Ville Peltonen.

- Vuoden jääkiekkohuoltaja -kilpailu on hatunnosto huoltajille. Arvostan huoltajien tekemää pyyteetöntä ja nöyrää työtä suuresti. Jos huolto ei pelaa, ei suju kiekkoilijoiden pelikään, kertoo pitkän uran tehnyt Peltonen.

Yleisö saa ehdottaa omaa suosikkiaan vuoden 2014 jääkiekkohuoltajaksi huoltopelaa.fi-sivuston kautta 18. huhtikuuta 2014 mennessä. Arvovaltainen tuomaristo valitsee kaikkien ehdotusten joukosta 10 finalistia, joiden joukosta tuomaristo valitsee vuoden 2014 jääkiekkohuoltajan. Lisäksi yleisö pääsee äänestämään Cramo Finlandin Facebook-sivuilla oman suosikkinsa.

Peltosen kanssa useasti työskennellyt ja Suomen Jääkiekkohuoltajat ry:n edustajana raadissa toimiva Neka Haapanen kannustaa kaikkia jääkiekon ystäviä ehdottamaan ja myöhemmin äänestämään aktiivisesti omaa suosikkiaan.

- Odotan tämänkin vuoden ehdokkaiden olevan positiivisia ja yhteistyökykyisiä tiimipelaajia, jotka eivät työtuntejaan laske. On upeaa, että saamme kampanjan kautta huoltajien työlle arvostusta.

Kilpailun voittaja saa 700 euron stipendin Kisakallion urheiluopistolla järjestettävään Jääkiekkohuoltajan täydennyskoulutukseen tai halutessaan vastaavan suuruisen varustelahjakortin. Yleisön suosikki palkitaan 350 euron stipendillä Kisakallion urheiluopistolla järjestettävään Jääkiekkohuoltajan täydennyskoulutukseen tai vastaavan suuruisella varustelahjakortilla. Lisäksi kaikkien ehdotuksen lähettäneiden kesken arvotaan 500 euron varustelahjakortti.

- Vuoden jääkiekkohuoltaja -kilpailu on kasvanut jääkiekkopiirien ilmiöksi ja viime vuonna äänestäneitä oli useita tuhansia. Kilpailun ovat ottaneet omakseen erityisesti junnut, jotka ovat viestineet meille siitä, että suomalaisissa seuroissa todellakin huolto pelaa, tiivistää tuomariston jäsen ja Cramo Finland Oy:n markkinointipäällikkö Lasse Huuhka.

Vuoden jääkiekkohuoltaja -kilpailun finalistit julkistetaan huhtikuun lopussa, voittaja ja yleisön suosikki kisan ratkettua toukokuun alussa.

Tutustu kilpailuun osoitteessa huoltopelaa.fi.

Cramo Finland Oy

Lasse Huuhka, markkinointipäällikkö

GSM: 040 744 2022, sähköposti: lasse.huuhka@cramo.com

OS/G Viestintä