Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » Virkkunen ja Tahvanainen siirtyvät Viasatin jalkapallomiehistöön

Viaplay/Viasat

Virkkunen ja Tahvanainen siirtyvät Viasatin jalkapallomiehistöön

Julkaistu: 03.08.2016 klo 13:44
Julkaisija: Viaplay/Viasat

Viasatin alkava kausi tuo ruutuihin nyt myös jalkapalloilun kruunun jalokiven Englannin Valioliigan. Uusien oikeuksien ja uuden Viasat Jalkapallo-kanavan myötä tiedossa on entistä enemmän suoria lähetyksiä, studioita sekä makasiiniohjelmia. Myös miehitys vahvistuu uusilla nimillä, joista tänään julkistettiin uusi studioisäntä Tuomas Tahvanainen ja Viasatin uusin Valioliigaääni Tuomas Virkkunen.

Valioliiga, UEFA Champions League, La Liga, Serie A ja lukuisat muut huippusarjat - näin laaja kattaus ansaitsee myös arvoisensa televisioinnin sekä tietysti parhaan mahdollisen miehityksen. Viasatin uutena kasvona ruudussa tullaan tulevan kautena näkemään mm. Tuomas Tahvanainen, joka aloittaa Valioliiga-studioiden toisena studioisäntänä. Suorien urheilulähetysten rautainen ammattilainen on innoissaan uudesta pestistään Viasatilla.

“Valioliiga on henkilökohtaisesti ehdottomasti rakkain jalkapallosarja. Tänä vuonna kausi on lähtöasetelmiltaan suurempi, kovempi ja dramaattisempi kuin koskaan aikaisemmin. Näistä asetelmista on mahtavaa lähteä uuteen kauteen uudella tiimillä, joka koostuu osittain vanhoista tutuista mutta myös uusista tuttavuuksista, joilta saa uutta energiaa ja tuoreita ajatuksia”, kuvailee alkavaa kautta studioisäntänä aloittava Tuomas Tahvanainen.

Toinen odotettu kaappaus Viasatin tiimiin on valtakunnan kovimpaan selostajakaartiin kuuluva Tuomas Virkkunen.

“Odotan alkavaa kautta enemmän kuin ehkä mitään aiempaa kautta omalla urallani. Urheiluoikeuksien paketti on aivan mieletön ja lisäksi tiimi ympärillä tuntuu timanttisen kovalta”, hehkuttaa Virkkunen tulevaa kaudenalkua.

Viasatin ja Viaplayn alkava jalkapallokausi käynnistyy todenteolla elokuun puolessa välissä kun käyntiin pyörähtää Englannin Valioliiga. Kanavilla ja Viaplay –palvelussa nähdään Valioliigan lisäksi myös mm. UEFA Champions League, Englannin Championship,  Serie A, La Liga, Ranskan Ligue 1 ja FA Cupin otteluita.

Lisätiedot:

Ville Klinga, vastaava tuottaja, Viasat Sport
ville.klinga@viasat.fi

Erika Miramo, Head of Marketing & PR, Viasat Finland
erika.miramo@viasat.fi

Modern Times Group (MTG) ja Viasat Finland Oy

Oy Viasat Finland Ab on osa kansainvälistä, kuudessa maanosassa toimivaa Modern Times Group (MTG) mediakonsernia, johon kuuluu maksu- ja ilmaistelevisioita, radioita, online-palveluita ja tuotantoyhtiöitä. MTG:n Viasat Broadcastingiin kuuluu ilmais- ja maksutelevisiokanavia, jotka ovat saatavilla Viasatin oman satelliitin kautta, televisiolähetysverkoissa (kaapeli, satelliitti ja IPTV) ja netissä. Modern Times Group on kasvuyritys ja se on listattu Tukholman Nasdaq OMX -pörssissä.

Suomessa Viasat lähettää kanavapakettejaan oman satelliitin kautta sekä kaapeli- ja laajakaista-tv- ja antenni tv -lähetyksinä. Suomessa Viasat aloitti lähetykset vuonna 1996. Lisätietoja www.viasat.fi

Viaplay

Viaplay on Pohjoismaiden johtava televisio-ohjelmien, elokuvien ja urheilun suoratoistopalvelu. Viaplay tarjoaa uusimmat tv-sarjat, tuhansia suosittuja elokuvia ja lisäksi huippu-urheilua suorina lähetyksinä. Viaplay on saatavilla Internetiin yhdistettävien laitteiden, kuten tietokoneiden, älypuhelimien, tablettien, Smart TV-televisioiden, Apple TV:n, Chromecastin, Viasatin digiboksien sekä Xbox 360- ja Playstation 3 ja Playstation 4 -pelikonsolien kautta. Lue lisää osoitteessa www.viaplay.fi