Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » Uusi LIQUI MOLY Marine -tuotelinja

Uusi LIQUI MOLY Marine -tuotelinja

Julkaistu: 18.02.2016 klo 15:01
Julkaisija: Oy Kaha Ab

Moottoriöljyjen ja lisäaineiden asiantuntija LIQUI MOLY esittelee uuden venetuotevalikoimansa Vene Båt -messuilla. Uudet tuotteet ovat nähtävillä LIQUI MOLYn maahantuojan Oy Kaha Ab:n osastolla 5r11. Aiemmin autojen moottoriöljyihin ja lisäaineisiin keskittynyt yritys astuu siten uudelle liiketoiminta-alueelle. "Voimme hyödyntää täysin 50-vuotista kokemustamme polttomoottoreista", sanoo LIQUI MOLYn venetuotteiden liiketoiminta-alueesta vastaava Jan Volk.

Tuotelinja käsittää 18 uutta tuotetta sisältäen moottori- ja voimansiirtoöljyt sekä huolto- ja puhdistuskemikaalit. Tuotteista voidaan mainita esimerkiksi Marine Diesel Bacteria Stop joka estää bakteerien muodostumisen dieselpolttoainejärjestelmiin ja Marine Super Diesel Additive puhdistusaine, joka sopii koko Marine sektorin dieselmoottoreiden polttoaine-järjestelmien puhdistukseen. Aine poistaa epäpuhtaudet mm. suuttimista, palotilasta, männistä sekä venttiileistä. Parantaa tyhjäkäyntiä, vähentää nakutusta ja polttoaineen kulutusta. "Emme halua tarjota pelkkiä tuotteita, vaan ratkaisuja", Jan Volk sanoo.

Moottoriöljyjen ja lisäaineiden lisäksi LIQUI MOLY tarjoaa myös vaihteistoöljyjä, hoito-aineita ja erikoistuotteita, kuten esimerkiksi vinssirasvaa. "Tuotteemme eivät ole mitään vakiohyllytavaraa vaan räätälöityjä ratkaisuja", Jan Volk sanoo ja toteaa vielä, että "Kemia on erikoisalaamme. Sen vuoksi emme halua myydä asiakkaillemme ainoastaan ensimmäistä sopivaa tuotetta, vaan kulloiseenkin tarkoitukseen optimaalisesti sopivan tuotteen".

Tietoa LIQUI MOLYsta

LIQUI MOLY GmbH Ulmista Etelä-Saksasta tarjoaa laajan valikoiman korkealaatuisia tuotteita kuten moottoriöljyjä, lisäaineita, autonhoito- ja huoltotuotteita. Tuotevalikoima käsittää yli 4000 nimikettä. LIQUI MOLY kehittää ja testaa tuotteensa omissa laboratorioissaan, valmistaa tuotteensa ainoastaan Saksassa ja markkinoi itse kaikkia tuotteitaan. Yli 50 vuotta sitten perustettu LIQUI MOLY kuuluu alansa johtaviin yrityksiin. Sen tuotteita myydään Saksassa ja 120 muussa maassa.

Lisätiedot :       Oy Kaha Ab, tuotepäällikkö Jari Veteläinen

jari.vetelainen@kaha.fi, 09 615 68 208

Oy Kaha Ab

Suomen suurimpiin autovaraosien, ajoneuvojen ja veneiden lisävarusteiden maahantuonti- ja tukkuliikkeisiin kuuluva Kaha on toiminut alalla jo vuodesta 1934.