Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » Urheilun, ilon ja auringon yhdistyessä - Nallikari Beachsoccer

Nallikari Beachsoccer

Urheilun, ilon ja auringon yhdistyessä - Nallikari Beachsoccer

Julkaistu: 14.07.2016 klo 08:15
Julkaisija: Nallikari Beachsoccer

Nallikari Beachsoccer on viidettä vuotta järjestettävä rantajalkapalloturnaus Oulun Nallikarissa, joka pelataan 22. - 23.7. Turnaukseen osallistuu 43 joukkuetta eli noin 500 pelaajaa, jotka kilpailevat mestaruudesta naisten-, miesten- ja firmasarjassa. Perjantaina pelit ovat klo. 16-21.30 ja lauantaina 9-18.

Tapahtuman tavoitteena on edistää suomalaista urheilu- ja jalkapallokulttuuria. Tapahtumajärjestäjien pyrkimyksenä on rakentaa rannalle mahdollisimman hyväntuulinen ja aurinkoinen tapahtuma-alue, joka tarjoaa hauskaa ajanvietettä sekä pelaajille ja katsojille. Osallistujat tapahtumaan ovat pääasiassa 18 - 40 -vuotiaita nuoria aikuisia.

Rantajalkapalloturnauksen johdosto Nallikarin ranta on tapahtuma-alueen käytettävissä. Rannan eteläkärki on rantajalkapalloturnauksen käytössä ja pohjoiskärjessä pelataan tänä vuonna ensimmäistä kertaa nuorten kesäyrittäjien järjestämä rantalentopalloturnaus. Tämän yhteistyön myötä kasvatamme aktiviteettien määrää rannalla. Tapahtuma-alueelle on ilmainen sisäänpääsy.

Turnaus Oulun Nallikarissa 22. - 23.7.2016.

www.beachsoccer.fi
Mika Tiainen, turnauspäällikkö, p. 040 823 6476
Pekka Haaranen, markkinointivastaava, p. 040 573 8176.

Tapahtumamme teille mahdollistaa:
AC Oulu, Dexal, Fressi, Göreme, Nallikari Camping, JS Hercules, Oulun Energia, Oulun kaupunki, Oulun kiipeilykeskus, Oriola-KD, Kaleva, Koodiviidakko, Ravintola Kaarlenhovi, Sokos Hotel Eden, Super park, Veikkaus ja Urheilukauppa eu