Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » TV-tärpit, UEFA Champions League: Mourinho palaa Portoon

Viaplay

TV-tärpit, UEFA Champions League: Mourinho palaa Portoon

Julkaistu: 28.09.2015 klo 11:27
Julkaisija: Viaplay

Jalkapallon Mestarien liigan toinen ottelukierros pelataan tiistaina ja keskiviikkona yhteensä 16 ottelun voimin. Viasat Sport ja Viaplay ovat mukana totuttuun tapaan kaikissa toisen otteluviikon otteluissa.

Tiistai 29.9. Mourinho palaa Portoon

FC Porto - Chelsea

Tiistaina 29.9. klo 20.45 Viasat Sport Finland-kanavalla ja Viaplayssa

Ainoana brittijoukkueena UEFA Champions League-kauden voitolla avannut Chelsea matkustaa manageri Jose Mourinhon menestysuran alkulähteille Portoon. Ennakkostudio koko kierroksesta alkaa jo klo 20.45. alkaen. Selostus Ville Kuusinen.

Bayern München – Dinamo Zagreb

Tiistaina klo 21.40, Viaplayn kautta ja Viasat Hockey HD-kanavalla

Kauden suurimpiin ennakkosuosikkeihin kuuluva Bayern München kohtaa yhteensä 45 perättäistä ottelua tappioitta eri sarjoissa porskuttaneen ja avausviikolla Arsenalin yllättäneen Dinamo Zagrebin. Ennakkostudio koko kierroksesta alkaa jo klo 20.45. alkaen. Selostus Mikko Innanen.

FC Barcelona - Bayer Leverkusen

Tiistaina klo 21.40, Viaplayssa ja Viasat Sport HD-kanavalla. Myös YLE2 esittää ottelun.

Avauskierroksella AS Roman vieraana tasapeliin jäänyt FC Barcelona ilman loukkaantunutta Leo Messiä.

Arsenal - Olympiakos

Tiistaina klo 21.40, Viaplay ja Viasat Xtra

Jatkuuko brittiseurojen kompurointi, kun Arsenal saa vieraita Kreikasta?

Lyon - Valencia

Zenit - Gent

BATE - Roma

Maccabi - Dynamo Kiev

Keskiviikkona 30.9. Finalisti ja Eurooppa-liigan mestari kohtaavat Torinossa

Juventus - Sevilla

Keskiviikkona 30.9. klo 20.45 Viasat Sport Finland-kanavalla ja Viaplayssa

Manchester Cityn vieraana voittoon noussut viime kauden finalisti Juventus isännöi Eurooppa-liigan mestari Sevillaa kierroksen huippuottelussa. Ennakkostudio koko kierroksesta alkaa jo klo 20.45. alkaen. Selostus Ville Kuusinen.

Manchester United – Wolfsburg

Keskiviikkona klo 21.40, Viaplayssa ja Viasat Sport HD-kanavalla

Manchester United pyrkii kirkastamaan tappiolla alkanutta Champions League -kautta isännöimällä Wolfsburgia. Ennakkostudio koko kierroksesta alkaa jo klo 20.45. alkaen. Selostus Mikko Innanen.

Mönchengladbach - Manchester City

Keskiviikkona klo 21.40, Viaplayn kautta ja Viasat Hockey HD-kanavalla.

Sevillan vieraana selkäsaunan saanut Mönchengladbach ja loppuhetkillä Juventukselle voiton menettänyt Manchester City pyrkivät avaamaan pistetilejään.

CSKA - PSV

Keskiviikkona klo 21.40, Viaplay ja Viasat Xtra

Roman Eremenkon CSKA hakee avausvoittoaan kotikentällä Moskovassa.

Malmö - Real Madrid

Keskiviikkona klo 21.40, Viaplay

Eteläinen Ruotsi menee jälleen sekaisin Champions League -huumasta kun Real Madridin tähtisikermä saapuu Malmöön.

Astana - Galatasaray

Keskiviikkona klo 18.45, Viasat Sport HD ja Viaplay

Shakhtar - Paris SG

Keskiviikkona klo 21.40, Viaplay ja Viasat Xtra

Atletico Madrid - Benfica

Keskiviikkona klo 21.40, Viaplay ja Viasat Xtra

Antti Nikkanen

Consumer Offering Manager

antti.nikkanen@viasat.fi

Modern Times Group (MTG) ja Viasat Finland Oy

Oy Viasat Finland Ab on osa kansainvälistä, neljässä maanosassa toimivaa Modern Times Group (MTG) mediakonsernia, johon kuuluu maksu- ja ilmaistelevisioita, radioita ja tuotantoyhtiöitä. MTG:n Viasat Broadcastingiin kuuluu ilmais- ja maksutelevisiokanavia, jotka ovat saatavilla Viasatin oman satelliitin kautta, televisiolähetysverkoissa (kaapeli, satelliitti ja IPTV) ja Internetissä. Modern Times Group on kasvuyritys ja se on listattu Tukholman Nasdaq OMX -pörssissä.

Suomessa Viasat lähettää kanavapakettejaan oman satelliitin kautta sekä kaapeli- ja laajakaista-tv- ja antenni tv -lähetyksinä. Suomessa Viasat aloitti lähetykset vuonna 1996. Lisätietoja www.viasat.fi

Viaplay

Viaplay on Pohjoismaiden johtava televisio-ohjelmien, elokuvien ja urheilun suoratoistopalvelu. Viaplay tarjoaa uusimmat tv-sarjat, tuhansia suosittuja elokuvia ja lisäksi huippu-urheilua suorina lähetyksinä. Viaplay on saatavilla Internetiin yhdistettävien laitteiden, kuten tietokoneiden, älypuhelimien, tablettien, Smart TV-televisioiden, Apple TV:n, Chromecastin, Viasatin digiboksien sekä Xbox 360- ja Playstation 3 ja Playstation 4 -pelikonsolien kautta. Lue lisää osoitteessa www.viaplay.fi

Viaplay AB on osa kansainvälistä, neljässä maanosassa toimivaa Modern Times Group (MTG) -mediakonsernia, johon kuuluu ilmais- ja maksutelevisioita, radioita ja tuotantoyhtiöitä. MTG:n Viasat Broadcastingiin kuuluu ilmais- ja maksutelevisiokanavia, jotka ovat saatavilla Viasatin oman satelliitin kautta ja kolmannen osapuolen verkossa ja se jakelee televisio-ohjelmia jopa Internetissä. MTG on myös Venäjän suurimman itsenäisen televisioyhtiön CTC Median pääomistaja. Lisätietoja on osoitteessa www.mtg.se.