Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » TPS:n tappioputki poikki Tampereella

TPS:n tappioputki poikki Tampereella

Julkaistu: 12.10.2016 klo 20:45
Julkaisija: Salibandyliitto

TPS katkaisi kolmen ottelun tappioputkensa Salibandyliigassa kun se löi keskiviikon ainoassa ottelussa Tampereella Kooveen 6-5.

Ensimmäisissä kahdessa erässä Koovee käväisi kolmesti maalin johdossa, mutta TPS kuittasi joka kerta. Päätösjaksolla turkulaiset alkoivat repiä eroa kun Janne Nurminen iski kahdesti ja Olli Laine kerran muuttaen tasatilanteen TPS:n 6-3-johdoksi. Perttu Koljonen ja Tommi Hakala kavensivat vielä isännille, mutta tasoitukseen ei aika enää riittänyt.

Ottelun tehomiehiä olivat TPS:n maaleista kolme tehnyt Janne Nurminen ja yhtä monta syöttänyt Ville Hirvisuo. TPS-vahti Pyry Luukkosen tarvitsi torjua vain kuusi laukausta Koovee-kollega Arvid Vonkin puuttuessa peliin peräti 25 kertaa.

Kooveen raskas syksy jatkuu, sillä joukkue on vottanut seitsemästä ottelustaan vasta yhden. TPS:n nosti kauden kolmas voitto play off -viivan aurinkoiselle puolelle.

Salibandyliiga jatkuu lauantaina ottelulla EräViikingit - OLS.

Salibandyliitto on valtakunnallinen liikunta- ja urheilujärjestö, jonka sarjoihin osallistuu yli 50 000 pelaajaa. Salibandya ja sählyä harrastaa Suomessa n. 400 000 henkilöä.

Seuraa meitä: floorball.fi | facebook | twitter | instagram