Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » Tilaa Putkeen! - Suomen Agilityliiton uusi agilitylehti

Suomen Agilityliitto ry

Tilaa Putkeen! - Suomen Agilityliiton uusi agilitylehti

Julkaistu: 11.02.2015 klo 10:54
Julkaisija: Suomen Agilityliitto ry

Jakelu: Suoramarkkinoinnin sallineet agilitylisenssinhaltijat 2012-2015 ja SAGIn toimihenkilöt

Putkeen! on uusi, agilitymaailmaa valottava harrastelehti, jota julkaisee Suomen Agilityliitto. Neljä kertaa vuodessa ilmestyvä lehti jaetaan ilmaiseksi kaikkiin liiton jäsenseuroihin ja lisäksi sitä on mahdollista tilata myös kotitalouksiin. Pysy mukana koiraurheilun uusissa tuulissa ja tilaa lehti itsellesi! Ensimmäinen numero ilmestyy maaliskuussa 2015.

Suomen Agilityliiton lehti on nelivärinen, laadukas ja tuhti lukupaketti, joka ilmestyy neljä kertaa vuodessa. Se on paitsi lajiliiton tiedotuskanava, myös agilityharrastuksen, liikunnallisen elämän sekä hyvän ja vastuullisen koiranpitotavan äänenkannattaja. Jokainen numero keskittyy tietyn teeman ympärille.

Vuoden 2015 teemat

1/2015 Agilityharrastuksen aloittaminen
2/2015 Koko perheen agility
3/2015 Arvokilpailut
4/2015 Kenttä, kalusto ja varusteet

Vuosi 2015 on agilityn monimuotoista harrastamista ja harrastajakuntaa esittelevä teemavuosi. Ensimmäisessä lehdessä kerrotaan esimerkiksi agilitykoirarotujen kirjosta, lähestytään tulevan kesän arvokisoja ja pohditaan agilityn näkyvyyttä mediassa. Vuoden 2015 aikana esillä ovat muun muassa seuraavat aiheet: agilityharrastajien teemahaastattelut, TopTeam, SAGIn valmentajakoulutus, arvokisojen rata-analyysit, agilitykenttien pohjavertailu ja hallirakentaminen. Vuoden 2016 teemanumeroissa pohditaan agilityn terveellisyyttä ja turvallisuutta.

Lehden tilaaminen

Agilitylehden hinta (vuosikerta, 4 lehteä, kestotilaus) on lisenssinhaltijoille 35 euroa ja muille 45 euroa. Määräaikaistilaukset ovat 5 euroa kalliimpia.

Tilaa Putkeen! -agilitylehti
Ilmoita Putkeen! -lehdessä, lataa mediakortti (pdf)

Juttuvinkit ja mielipidepalsta: toimitus@agilityliitto.fi. Mielipidepalstalla julkaistaan lukijoiden kommentteja lehden kirjoituksiin tai muihin ajankohtaisiin agilityaiheisiin. Toimitus valitsee julkaistavat kirjoitukset sekä otsikoi, muokkaa ja tarvittaessa lyhentää niitä. Kirjoituksia ei julkaista nimimerkillä.

Suomen Agilityliitto SAGI on suomalaisten agilityä harrastavien yhdistysten muodostama liitto. Liiton pääasiallisena tarkoituksena on edistää ja kehittää agilityurheilua, -liikuntaa ja -harrastetoimintaa tavoitteenaan ihmisten fyysinen, psyykkinen ja sosiaalinen kehittäminen. Liiton perustana ovat liikunnan eettiset arvot ja urheilun reilun pelin periaatteet sekä tasa-arvon edistäminen. Toiminnan perustana on koirien fyysinen ja psyykkinen terveys, niiden yhteiskuntakelpoisuuden lisääminen ja hyvä kohtelu.

SAGI on Suomen Kennelliitto – Finska Kennelklubben ry:n jäsen ja Valtakunnallinen liikunta- ja urheiluorganisaatio ry:n (VALO) kumppanuusjäsen.