Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » Tervetuloa World Gymnaestrada 2015 -vaikuttavuustutkimuksen julkistamistilaisuuteen

Suomen Voimisteluliitto

Kutsu.
Julkaistu: 12.11.2015 klo 13:57
Julkaisija: Suomen Voimisteluliitto

Kymmenet tuhannet voimistelijat täyttivät heinäkuisen Helsingin, kun kansainvälinen voimistelufestivaali Gymnaestrada järjestettiin Suomessa ensimmäistä kertaa. Onnistunut tapahtuma näkyi Suomen Voimisteluliiton jäsenseurojen toimintaan ilmoittautuneiden määrissä, joissa nousua oli 10% viime vuodesta. Kuinka osallistujat ja vierailijat kokivat tapahtuman ja Helsingin? Paljonko tapahtuma jätti jälkeensä euroja? Miten tapahtuma onnistui yhteistyökumppaneiden näkökulmasta?

Tule kuulemaan kanssamme vastauksia! Tutkimuksen ovat toteuttaneet Haaga-Helia ammattikorkeakoulu ja Sponsor Insight Finland valtion liikuntaneuvoston toimeksiannosta.

Gymnaestrada 2015 -vaikuttavuustutkimuksen julkistamistilaisuus
Aika ja paikka: 25.11.2015 klo 12.00, Sonera Stadium, Ravintola Bollis, Urheilukatu 5

Ilmoittautuminen 20.11.2015 mennessä oheisen linkin kautta.

Tervetuloa!

Suomen Voimisteluliitto on yksi Suomen suurimmista lajiliitoista, ja suurin tyttöjen ja naisten liikuttaja. Suomessa järjestetään kilpailutoimintaa kahdeksassa eri voimistelulajissa: akrobatiavoimistelussa, joukkuevoimistelussa, kilpa-aerobicissa, miesten telinevoimistelussa, naisten telinevoimistelussa, rytmisessä voimistelussa, TeamGymissä sekä trampoliinivoimistelussa. Jäsenseuroissa järjestetään toimintaa harrasteliikunnasta huippuvoimisteluun.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki