Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » Telinevoimistelijat kovin tavoittein MM-kilpailuihin - Rion olympiakarsinta käynnistyy

Suomen Voimisteluliitto

Kutsu.
Julkaistu: 05.10.2015 klo 12:41
Julkaisija: Suomen Voimisteluliitto

Telinevoimistelun MM-kilpailut voimistellaan 23.10. – 1.11.2015 Glasgowssa, Skotlannissa. MM-kilpailussa on paljon pelissä, sillä jaossa ovat ensimmäiset paikat Rion olympialaisiin. Lisäksi karsitaan paikoista toiseen olympiakarsintaan, huhtikuussa 2016 käytävään Rion Test Eventiin.

Tervetuloa lehdistötilaisuuteen:

aika:keskiviikko 14.10. klo 10
paikka:Liikuntamylly, Myllypurontie 1, Helsinki

Tilaisuuden aluksi kokoonnumme alakerran kokoustilaan (kahvion vieressä), jossa käydään läpi olympiakarsintajärjestelmä ja odotukset kohti MM-kisoja.

Lyhyen infon jälkeen siirrymme telinesaliin n. klo 10.30 seuraamaan MM-joukkueen harjoituksia, joita on mahdollisuus kuvata. Paikalla on koko MM-joukkue: 6-ottelijat Oskar Kirmes ja Heikki Niva sekä hyppyspesialisti Tomi Tuuha sekä 4-ottelijat Annika Urvikko ja Monica Sileoni.

Tervetuloa katsomaan Suomen ykkösvoimistelijoiden harjoittelua! Kaikki on pelissä kohti Rion olympialaisia.

Ilmoittautumiset 12.10. mennessä tiedotus@voimistelu.fi

Lisätiedot: Sanna Mönkkönen / Volttimedia Oy p. 0500 606 556 / sanna@volttimedia.fi

Suomen Voimisteluliitto on yksi Suomen suurimmista lajiliitoista, ja suurin tyttöjen ja naisten liikuttaja. Suomessa järjestetään kilpailutoimintaa kahdeksassa eri voimistelulajissa: akrobatiavoimistelussa, joukkuevoimistelussa, kilpa-aerobicissa, miesten telinevoimistelussa, naisten telinevoimistelussa, rytmisessä voimistelussa, TeamGymissä sekä trampoliinivoimistelussa. Jäsenseuroissa järjestetään toimintaa harrasteliikunnasta huippuvoimisteluun.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki