Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » Supertähti Petter Northug hiihtoharrastajien tavattavissa Oulussa

Erätukku Oy

Supertähti Petter Northug hiihtoharrastajien tavattavissa Oulussa

Julkaistu: 25.04.2016 klo 13:15
Julkaisija: Erätukku Oy

Norjan hiihtomaajoukkueen supertähti Petter Northug tulee perinteisille Hulluna hiihtoon -päiville Ouluun torstaina 5.5.2016. Kaksinkertainen olympiavoittaja ja 13-kertainen maailmanmestari on hiihtoharrastajien tavattavissa helatorstaina klo 10-16. Hulluna hiihtoon -tapahtuma järjestetään torstaista perjantaihin 5.-6.5. Oulun Erätukussa osoitteessa Kallisenhaara 2.

Hulluna hiihtoon -päivät on hiihdon aktiiviharrastajien ja kilpaurheilijoiden suosima perinteinen suksien ennakkomyyntitapahtuma, joka on järjestetty jo kymmenen vuoden ajan. Northugin lisäksi tapahtumaan osallistuvat muun muassa Harri Kirvesniemi, Heikki Korpela ja Anita Korva.

Tapahtumassa ennakko-ostetut sukset valitaan kesän ja syksyn aikana yksilöllisesti eri suksitehtaiden varastoista. Kun sukset päästään valitsemaan valmistajan suuresta varastosta, suksien ominaisuudet saadaan vastaamaan mahdollisimman hyvin ennakkotilaajien yksilöllisiä tarpeita ja toiveita.

- Toimintamallini on ollut kauppiasurani alusta saakka, että menen suksitehtaalle valitsemaan mahdollisimman suuresta valikoimasta parhaiten sopivat suksiyksilöt asiakkailleni, sanoo kilpasuksiin erikoistunut tuotepäällikkö Mikael Väliheikki. Suksien laatu ja käyttäytyminen vaihtelevat paljon saman tehdaserän sisällä, ja sen vuoksi onkin tärkeää päästä poimimaan helmet massasta, jatkaa Väliheikki.

Oulun Erätukussa järjestettävä tapahtuma aloittaa myös Erätukun ja Hulluna hiihtoon välisen yhteistyön. Erätukku toteuttaa Hulluna hiihtoon konseptin mukaiset hiihto-osastot tulevaan talveen Oulun lisäksi myös, Rovaniemen, Jyväskylän, Kuopion ja Joensuun liikkeisiin.

Oulun Hulluna hiihtoon -tapahtumaan osallistuvat yhteistyökumppaneina hiihdon ja kestävyysurheilun saralta mm. Madshus, Peltonen, Yoko, Swix, Vauhti, Odlo sekä Saucony.

Erätukku on suomalaisten yksityishenkilöiden omistama ulkoiluun, urheiluun ja eränkäyntiin erikoistunut yritys. Erätukulla on valtakunnallisen verkkokaupan lisäksi myymälät 23 paikkakunnalla eri puolilla Suomea.

Lisätiedot:

toimitusjohtaja Markku Lampela puh. 0400 680 430

tuotepäällikkö Mikael Väliheikki puh. 044 7477 246

Erätukku - Hirveen hyvä ulkoilukauppa

Erätukku on Suomen johtava ulkoilun, retkeilyn, metsästyksen ja kalastuksen ostospaikka.