Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » Suomalaiset jäivät finaaleiden ulkopuolelle parikumpareissa Tazawakossa

Ski Sport Finland

Suomalaiset jäivät finaaleiden ulkopuolelle parikumpareissa Tazawakossa

Julkaistu: 28.02.2016 klo 18:14
Julkaisija: Ski Sport Finland

Sunnuntaina käydyissä parikumpareiden maailmancupin osakilpailussa suomalaiset jäivät tällä kertaa finaaleiden ulkopuolelle. Suomalaisista parhaimmat pisteet keräsi Jimi Salonen ollen lopputulokissa 17:s.

"Tämän päivän kisasta; lasku meni ihan ok, pieniä virheitä. Kaverilla oli vähemmän virheitä ja voitti niukin pistein. Hyviä laskuja tässä on ollut viime aikoina muuten koko ajan. Tästä vielä lähdetään Moskovaan kauden viimeisiin kisoihin ja siellä sitten lasketaan hyvin", summasi Salonen.

Kuuntele Salosen kommentit kokonaisuudessaan.

Jussi Penttalan sijoitus oli tänään 25:s.

"Tämän päivän dualikisasta sen verran, että hyvän laskun sain siihen ja kovaa tultiin alas, mutta alahyppyyn sitten pikkasen tökkäs lasku ja tuomarit katsoivat, että koskin käsillä maahan. Silti viereinen kaveri vaihto ränniä puolessa välissä ja voitti, mutta sellaista se on", kommentoi Penttala pettyneenä.

Tazawakon kilpailuviikonloppu päätti Penttalan kauden tältä talvelta.

"Maailmancup päättyi tähän. Omalta osalta pienoinen pettymys ollut tämä kausi, mutta uuteen nousuun vaan ensi kaudeksi", summasi Penttala.

Kuuntele Jussi Penttalan kommentit kokonaisuudessaan.

Eilen hienosti uransa parhaille pisteille laskenut Olli Penttala oli sunnuntain kisassa 34:s.

"Tänään ensimmäinen kierros siinä kanadalaista vastaan. Lasku lähti kyllä hyvin, mutta pikku virheitä keskipätkällä ja pikkusen huonossa asennossa alahyppyrille, joka ei oikein sitten tullut hyvin alas. Voitin kyllä ajassa 5-0, mutta ei auta kun hyppypisteillä häviää ja pikkusen tekniikoillakin. Tänään tällainen päivä. Hyvillä mielin kuitenkin tämä kausi ohi" Olli Penttala veti yhteen päivän kisan ja kauden.

Kuuntele Olli Penttalan kommentit kokonaisuudessaan.

Seuraa #skisportfinland

www.skisport.fi