Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » Soppelalle neljän viikon lajiharjoittelutauko

Julkaistu: 05.10.2016 klo 13:40
Julkaisija: Ski Sport Finland

Alppihiihtäjä Merle Soppela pitää kuukauden tauon laskemisesta

Soppelan viime vuoden syyskuussa loukkaantuneen polven patellajänteessä on todettu 30.9. otettujen magneettikuvien pohjalta rasitusperäinen vamma ja tulehdus. Tämän seurauksena hän pitää neljän viikon tauon lajiharjoittelusta.

Polvivammasta kuntoutuminen on muutoin mennyt hyvin ja aikataulun mukaisesti. Kuntoutumisjakson aikana Soppela on keskittynyt fysiikkaharjoitteluun, ja on niin ikään aloittanut lajiharjoittelukauden heinäkuussa Saas Feessä muun maajoukkueen mukana.

Lisätiedot:

Päävalmentaja Janne Haarala, +358 44 094 8009

Viestintäpäällikkö Mikko Suursalmi +358 400 933 563

Ski Sport Finland on vuonna 2008 perustettu itsenäinen lajiyhdistys, joka jäsenseurojensa kanssa vastaa Suomessa alppi- ja freestyhiihdon lajien kehittämisestä ja menestyksestä. Alppilajien maajoukkueissa toimii yli 20 valmennuksen ja huollon asiantuntijaa jotka vastaavat 60 urheilijan valmentautumisesta. Kauden kotimaiset päätapahtumat ovat vuosittaiset maailmancupin osakilpailut Levillä ja Rukalla. Ski Sport Finland uuden strategiansa mukaisesti on nostanut positiivisen voittaja-asenteen ”The Winning Attitude” toimintojensa keskiöön. Asenne, vahva osaaminen ja tiimityö kannustaa menestymään.

Ski Sport Finland Association is the rights holder for Alpine and Freestyle skiing in Finland since 2008. ”Alpine Ski Team Finland” and  ”Freestyle Ski Team Finland” are brands of Ski Sport Finland.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki