Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » SM-liigan studioisäntä Iiro Harjula siirtyy Viasatille

Viasat

SM-liigan studioisäntä Iiro Harjula siirtyy Viasatille

Julkaistu: 15.06.2016 klo 11:15
Julkaisija: Viasat

Viasat vahvistaa jääkiekkotuotantojaan tuomalla SM-liiga-studioista tutun Iiro Harjulan tiimiinsä. Harjula tulee toimimaan Viasatin jääkiekkotuottajana ja studioisäntänä elokuussa starttaavalla kaudella. Viasatin jääkiekko-oikeuksiin kuuluvat yksinoikeudella mailman kovimmat kiekkoliigat NHL ja KHL.

Viasat Finland on palkannut SM-liigan studioisäntänä pitkän uran tehneen Iiro Harjulan talliinsa. Harjula tulee toimimaan Viasatilla jääkiekkotuottajana. Aiemmin mm. Nelosella työskennellyt Harjula on seitsemän liigakauden aikana kehittynyt valovoimaiseksi ja suosituksi studioisännäksi.

Harjula siirtyy ensi kauden alusta myös isännöimään Viasatin KHL- ja NHL-studioita. Kiekkoselostuksista vastaavat tulevallakin kaudella nyt jo Pohjois-Amerikkaa myöten tunnettu kiekkoääni Antti Mäkinen sekä Tero Kainulainen.

“Iiro on juuri sellainen lisä tuotantotiimiimme, jota olemme kaivanneet. Meillä on jo kanavillamme maailman parhaat kiekkoliigat sekä maan intohimoisimmat selostajat. Nyt miehitys vahvistuu rautaisella ammattilaisella, joka on elänyt ja hengittänyt jääkiekkoa pikkupojasta asti. Parempaa tiimiä on vaikea edes kuvitella,” kuvailee Viasatin tuore toimitusjohtaja Mathias Norrback

“Uudesta haasteesta Viasatin kanssa en voisi olla enempää innoissani! On mahtavaa ja etuoikeutettua päästä seuraamaan aitiopaikalta kansainvälisiä huippusarjoja NHL:ää ja KHL:ää. Tulen tekemään työkavereideni kanssa kaikkeni, että lähetykset saadaan tuotua suomalaisille kotisohville niiden ansaitsemalla tavalla,” hehkuttaa Harjula uutta toimenkuvaansa.

KHL-kausi starttaa jo 22.8. ja NHL:ssä aloitetaan pelit 12.10.

Ville Klinga, Executive Producer, Viasat Sport
ville.klinga@viasat.fi

Erika Miramo, Head of Marketing & PR, Viasat Finland
erika.miramo@viasat.fi

Modern Times Group (MTG) ja Viasat Finland Oy

Oy Viasat Finland Ab on osa kansainvälistä, neljässä maanosassa toimivaa Modern Times Group (MTG) mediakonsernia, johon kuuluu maksu- ja ilmaistelevisioita, radioita ja tuotantoyhtiöitä. MTG:n Viasat Broadcastingiin kuuluu ilmais- ja maksutelevisiokanavia, jotka ovat saatavilla Viasatin oman satelliitin kautta, televisiolähetysverkoissa (kaapeli, satelliitti ja IPTV) ja Internetissä. Modern Times Group on kasvuyritys ja se on listattu Tukholman Nasdaq OMX -pörssissä.

Suomessa Viasat lähettää kanavapakettejaan oman satelliitin kautta sekä kaapeli- ja laajakaista-tv- ja antenni tv -lähetyksinä. Suomessa Viasat aloitti lähetykset vuonna 1996. Lisätietoja www.viasat.fi