Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » Santeri Paloniemi palaa alppimaajoukkueen vahvuuteen

Ski Sport Finland

Santeri Paloniemi palaa alppimaajoukkueen vahvuuteen

Kutsu.
Julkaistu: 06.08.2015 klo 12:20
Julkaisija: Ski Sport Finland

Alppi- ja freestylemaajoukkueet median tavattavissa Rovaniemellä

Suomen alppi- ja freestylemaajoukkueet ovat aloittaneet tulevaan talvikauteen valmistautumisen lumileireillä Norjassa ja Keski-Euroopan jäätiköillä heinä- ja elokuussa. Lumileirien välissä maajoukkuelaskijat leireilevät Rovaniemellä, Santasportin valmennuskeskuksessa.

Freestylemaajoukkueen urheilijat ovat fysiikkaleirillä ja –testeissä Rovaniemellä 9.-12. elokuuta ja paikalla ovat kaikki A-maajoukkueurheilijat kumparelaskusta ja slopestylestä sekä päävalmentaja Janne Lahtela, Santasport harjoituskeskuksesta vastaava valmentaja Olli Cajan sekä valmentajat Lauri Kolomainen ja Tomi Uuniemi. Medialla on mahdollisuus seurata joukkueen taitoharjoituksia Santasportin urheiluhallissa keskiviikkona 12. elokuuta klo 9:00-11:00.

Alppimaajoukkue saa omalle Santasportin fysiikkaleirille 16.-21. elokuuta kovan vahvistuksen, kun Santeri Paloniemi palaa joukkueen vahvuuteen pitkän loukkaantumisjakson jälkeen. Paloniemen lisäksi leirille osallistuvat tekniikka- ja combijoukkueen urheilijat sekä valmentajat Jukka Leino ja Joni Sandvall. Alppimaajoukkue on median tavattavissa Santasportin urheiluhallissa tiistaina 18. elokuuta klo 9:00-11:00.

Mediatilaisuuksissa on mahdollista kuvata ja haastatella urheilijoita ja valmentajia. Freestylemaajoukkueen 12.8. tilaisuuden yhteyshenkilönä toimii valmentaja Olli Cajan, puh: +358 40 5828806 ja alppimaajoukkueen 18.8. tilaisuuden yhteyshenkilönä tuottaja Jussi Väätäinen, puh: +358 45 1209920.

Tervetuloa tutustumaan Ski Sport Finlandin maajoukkuetoimintaan ja uuteen Santasport Training Center fysiikkaharjoittelun toimintamalliin.

Jussi Väätäinen
tuottaja