Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » Salibandyn Suomi-Ruotsi maaottelu käyntiin tänään - kaikki ottelut nähtävissä suorina lähetyksinä

Salibandyliitto

Julkaistu: 08.09.2016 klo 15:18
Julkaisija: Salibandyliitto

Suomi ja Ruotsi kohtaavat perinteisessä salibandyn syysmaaottelussa sekä miesten, että naisten maajoukkueiden voimin. Ensimmäiset ottelut pelataan Ruotsissa, Uumajassa, jossa tänään pelaavat miehet ja huomenna naiset. Salibandykaravaani matkaa sunnuntaiksi Suomeen ja Vantaalle, jossa ottelut jakuvat Energia Areenalla naisten osalta klo 13 ja miesten klo 16.
Suorat lähetykset kaikista neljästä ottelusta välittää Elisa Viihde ja Fanseat.
Ottelut selostaa Tuomo Reponen, kommentaattoreina mm. Aki Vilander ja Toni Lötjönen. Suomen kotiotteluiden lähetys-studiot isännöi Juhani Henriksson.

8.9. Ruotsi-Suomi M klo 19:50
9.9. Ruotsi-Suomi N klo 19:50
11.9. Suomi-Ruotsi N klo 12:45
11.9. Suomi-Ruotsi M klo 15:45

Näin katsot lähetykset Fanseatilta:

1. Klikkaa itsesi osoitteeseen
www.fanseat.com  tai lataa itsellesi Fanseat-sovellus suoraan Tunes -kaupasta: https://itunes.apple.com/fi/app/fanseat/id1052128304?l=fi&mt=8

2.Tarkista lähetyksen ohjelma ja aikataulu osoitteessa www.fanseat.com.

3.Tykkää Fanseat-sivusta Facebookissa ja seuraa Twitterissä @Fanseat_FI

4.Ota mukava asento, nauti suorista lähetyksistä ja kannusta suosikkejasi jakamalla parhaat palat somessa hashtägeillä #fanseat ja #salibandy

Lisäksi ottelut näkyvät Elisa Viihteen asiakkaille kuukausimaksuun sisältyviltä fanseat-kanavilta. Lisätietoa: www.elisaviihde.fi

Salibandyliitto on valtakunnallinen liikunta- ja urheilujärjestö, jonka sarjoihin osallistuu yli 50 000 pelaajaa. Salibandya ja sählyä harrastaa Suomessa n. 400 000 henkilöä.

Seuraa meitä: floorball.fi | facebook | twitter | instagram