Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » Salibandyliiga starttasi yhdellä ottelulla - ensimmäinen sarjakärki Espoosta

Salibandyliitto

Salibandyliiga starttasi yhdellä ottelulla - ensimmäinen sarjakärki Espoosta

Julkaistu: 17.09.2016 klo 21:44
Julkaisija: Salibandyliitto

Salibandyliiga 2016-2017 starttasi lauantaina yhdellä ottelulla kun Westend Indians Espoosta kaatoi vieraissa helsinkiläisen M-Teamin 5-1. Sunnuntaina ovat vuorossa Oilers - SPV, Nokian KrP - Koovee, SalBa - EräViikingit, Happee - TPS ja OLS - Steelers.

Liigakauden avausmaalin laukoi ylivoimalla Indiansin Valtteri Kainulainen, joka nakuttelikin espoolaisten viidestä maalista kolme. Loput kaksi taituroi näyttävästi vasta 18-vuotias Heikki Iiskola. Indiansin tiivis puolustuspeli ei päästänyt kotijoukkuetta juurikaan avopaikoille, ja ne vähätkin peitti vuorenvarmasti torjunut Mikko Kirvesniemi. Isäntien 1-1-tasoitusosuma avauserässä merkittiin Indiansin omaksi maaliksi.

Sunnuntain otteluista nähdään suorana Oilers - SPV, jonka lähettää Fanseat.com.

Salibandyliitto on valtakunnallinen liikunta- ja urheilujärjestö, jonka sarjoihin osallistuu yli 50 000 pelaajaa. Salibandya ja sählyä harrastaa Suomessa n. 400 000 henkilöä.

Seuraa meitä: floorball.fi | facebook | twitter | instagram