Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » Pinkin Galaxy S7:n ja Gear 360:n myynti alkaa tänään

Samsung Electronics Nordic

Pinkin Galaxy S7:n ja Gear 360:n myynti alkaa tänään

Julkaistu: 10.06.2016 klo 14:30
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

Samsung Galaxy S7 -tuoteperhe täydentyy Pink Gold -malleilla, joiden myynti alkaa tänään. Samalla Gear 360 -kameran myyntin alkaa Suomessa.

Espoo 10.6.2016 – Barcelonassa esitelty Galaxy S7 ja Galaxy S7 ovat nyt saatavana Pink Gold -värisenä. Pinkinkultaisilla kuorilla varustettejun uutuusmallien myynti alkaa tänään Suomessa. Barcelonan Unpackedissa esiteltiin myös täysin uusi tuote, Samsung Gear 360. Kyseessä on kamera, joka pystyy 360 asteen still- ja videokuvaukseen. Saumattomasti yhdessä älypuhelimen kanssa toimivan uutuuden myynti alkaa myös tänään.

Galaxy S7 Pink Gold -suositushinta: 749 euroa

Galaxy S7 edge Pink Gold -suositushinta: 849 euroa

Gear 360 -suositushinta: 399 euroa.

Lisätietoa ja tekniset tiedot Galaxy S7 -malleista ja Gear 360 -kamerasta.

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Lisätiedot ja testilaitteet: Lasse Pulkkinen, OSG Viestintä, lasse.pulkkinen@osg.fi, p. 0400 630 049

Kuvapyynnöt: samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse uutiset.

Haluatko Samsungin lehdistötiedotteita tai kokeilla uusia tuotteita? Ilmoittaudu lähetyslistalle osoitteeseen samsungpr@osg.fi

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiroi maailmaa ja muovaa tulevaisuutta ideoilla ja teknologioilla, joiden avulla uudelleen määritämme ihmisten käsitykset televisioista, äänentoistolaitteista, älypuhelimista, tableteista, wearables-laitteista, kameroista, kodinkoneista, tulostimista, ammattinäytöistä, SSD-levyistä, muistikorteista, lääketieteellisistä laitteista, puolijohteista ja LED-tuotteista. Lisätietoja Samsungista osoitteessa: www.samsung.com/fi ja virallisessa blogissamme: http://news.samsung.com/global/

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki